WideEyes.dk & AAimport.dk:
Jeg tror meget af problemet også er at du er ukendt herinde. Måske bør jeg kende dig og have hørt om dig, men det har jeg ærlig talt ikke - det er så nok min manglende generelle viden...
Men den bedste markedsføring du kan få herinde - det er netop at hjælpe andre - frivilligt. Det kræver en dælens masse tid, og mange andre eksperter på forskellige områder har prøvet - og forladt os igen da det ikke har været rentabelt.
Lige for tiden er E-bøger utrolig populære. Kunne det tænkes at du kunne skrive en e-bog med nogle af dine guldkorn? Lav en light version som er til rådighed gratis og sælg den fulde version til XXX kr. Får læserne værdi af bogen, så får de også lyst til at købe dine ydelser fremadrettet.
Personligt føler jeg mig fristet til at arbejde sammen med dig, fordi jeg netop står et sted hvor jeg har brug for en lidt anden og mere professionel tilgang til mit firma for at tage det til næste skridt - for mange af mine projekter har et kæmpe potentiale. MEN.... jeg ved også at for at kunne drage det fulde potentiale af din viden, så kræver det en del mere end 5-10 timer, og så er det at budgettet får svært ved at hænge sammen.
Et andet alternativ er at begynde at blogge og dele ud af din viden, og markedfør dig selv indirekte.
- Just a thought...
Hilsen Morten
¨
Kære Morten.
Mange tak for de fine indspark. At du ikke kender mig, det vil jeg ikke bebrejde dig. Jeg bilder mig ikke ind, at jeg er kendt af Gud og hver mand :-) Du kan læse lidt mere om min baggrund her:
http://da.wikipedia.org/wiki/Jonathan_L%C3%B8w
http://www.denstoredanske.dk/Erhverv,_karriere_og_ledelse/Erhvervsliv/Erhvervsfolk/Jonathan_L%C3%B8w_-_social_iv%C3%A6rks%C3%A6tter
Jeg blogger skam en hel del til både Markedsføring, Bureaubiz, Børsen, Amino m.fl. Her er links til nogle få af mine artikler, hvor du kan hente inspiration:
MARKETING:
http://www.amino.dk/blogs/gaesteeksperten/archive/2013/07/08/muuuuuh-fra-brand-til-bev-230-gelse.aspx
http://www.bureaubiz.dk/Nyheder/Klummer/2013/Juni/Stop-den-groenne-markedsfoering
http://markedsforing.dk/artikler/kampagner/er-dit-brand-en-bev-gelse
CSR:
http://www.bureaubiz.dk/Nyheder/Artikler/2012/Uge-33/CSR-bliver-uundvaerligt-og-uundgaaeligt
http://markedsforing.dk/artikler/kampagner/greenwashing-h-rer-fortiden-til
http://www.csr.dk/afskaf-b%C3%A6redygtighed
http://www.csr.dk/etiske-virksomheder-skaber-innovation
http://www.csr.dk/indspark-de-5-ul%C3%B8ste-csr-problemer
KOMMUNIKATION & INNOVATION
http://www.kommunikationsforum.dk/jonathan-loew/blog/social-ansvarlighed-anno-2012-og-csr-som-foraeldet-begreb
http://www.kommunikationsforum.dk/jonathan-loew/blog/fremtidens-virksomheder-kommunikerer-sine-fejl
http://www.kommunikationsforum.dk/jonathan-loew/blog/fremtidens-virksomheder-kommunikerer-sine-fejl
Har også skrevet en del til Berlingske, Århus Stiftstidende m.fl., men disse er nu beskyttet med betalings-gateway hos aviserne, så dem kan jeg desværre ikke linke ind til :-)
Jeg er blevet bedt flere gange om at skrive en bog, men det er simpelthen for tidskrævende p.t. Har udgivet to tidligere, men tiden tillader hverken en ny bog eller alt for meget gratis hjælp herinde. Beklager :-)
Iøvrigt: 5-10 timer kan få dig/én rigtig langt, så den del er jeg langtfra enig i. Det handler om at være konkret og handlingsorienteret, så når man rigtig langt. Frem for at spilde tid på forkromede strategier eller fine analyser. Det er ud over stepperne :-)