Hej Aminoer Jeg har web butikken Logomøbler.dk og en kunde havde bestilt et Reol TV. Kunden får leveret som aftalt og min fragtmand var flink at hjælpe dem op med tingene, da de havde travlt. Om aftenen får jeg 6-8 emails med et par linjer i hver email. Der står at hun er "dybt skuffet" og vi er et "dårligt firma" og hvorfor "vi ikke tjekker varen inden vi sender den". Jeg ringer straks kunden op, da hendes mail er lidt forvirrende for mig. Hun fortæller at bundpladen (se billede) er flækket på langs og det ligner at vi har stukket en kniv i den. Hun græder i telefonen og skælder mig nærmest ud, da det skal bruges som gave. (De valgte at pakke det hele ud og samle først). Jeg får tilsendt ovenstående billede og bliver en smule overrasket. Især da jeg spørg hvordan kassen til pladen ser ud(se billede) For det syntes jeg ikke helt passer sammen. Jeg fortæller hende at det nok er en transport skade og at det desværre sker en gang imellem, men jeg nok skulle sende hende en ny plade hurtigst muligt. Ellers ville hun have sine penge tilbage ASAP. Min fragtmand har så her i weekenden fortalt mig, at da han hjalp dem op med kasserne, tabte manden kassen ind i håndfangsiden på trappen. Jeg har tilsendt billederne til vores producent, der grinte over vi ville bytte den for kunden, for de mente bestemt ikke det er en transport skade. Jeg ønsker kun glade kunder og ønsker derfor at hjælpe mest muligt. Nu sender jeg en ny plade afsted og betaler fragt omkostningerne, men er det, det rigtige at gøre? Mvh David |
De har vel kvitteret for modtagelsen? Så er der ikke så meget at gøre. Så skal de lave en anmærkning i fragtbrevet. Ellers er det bare surt for kunden. Self. medmindre det er en skjult fejl, men når emballagen er gået i stykker ville jeg nok have taget forbehold ved kvittering.