Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en der kan sælge et websystem for mig.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer.

Jeg har over det sidste års tid brugt en del tid på at udvikle et websystem. Jeg kan ikke komme ind på hvad systemet kan, da det skal holdes hemmeligt lidt endnu.

Men jeg mangler en som kan sælge systemet for mig.

Jeg har tænkt mig, at alle nye kunder skal have 1års gratis adgang til systemet, og først der efter skal betale for det.

Efter det første år skal kunderne så betale et fast beløb hver måned for adgang til systemet, hvad de skal betal har jeg ikke besluttet endnu. Men det kan vi finde ud af i fællesskab.

Du vil som sælger blive aflønnet med procenter af hvad de kunder du skaffer betaler, dette gør dog at du først tjener penge efter 1år. og jeg har desværre ikke penge til at aflønne dig. Men hvis du er frisk, så kan du komme til at tjene rigtigt mange penge, da jeg ved systemet vil blive en kæmpe succes og komme til at tjene millioner.

Jeg skal i øvrigt også bruge en regnskabs dame, kok og rengøringsdame, i vil lige ledes blive aflønnet med procenter i virksomheden.

(Hele indlæget skal ses som ironi, da jeg er umådentligt træt af indlæg hvor folk søger programmører der skal arbejde gratis for dem.)

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Haha... God værkstedshumor..
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)