Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Young Inc. snart på gaden igen!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Kommer bladet til Struer Erhvervsskole?

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:54

Hej Mathias,

Beklager sent svar - Havde ikke lagt mærke til dit indlæg.

Magasinet skulle meget gerne komme til Struer Erhvervsskole - Distributionen er dog stadig igang, hvilket betyder at en del yderområder stadig mangler.

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 12:22

Nikolaj Astrup Madsen:

Hej Mathias,

Beklager sent svar - Havde ikke lagt mærke til dit indlæg.

Magasinet skulle meget gerne komme til Struer Erhvervsskole - Distributionen er dog stadig igang, hvilket betyder at en del yderområder stadig mangler.

Hej.

Det er så iorden:)....Struer et ydreområdeWink. Det kan vi hurtigt blive enige om, men jeg ser frem til bladet ankommer.

Tak.

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 7. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:54
Jeg har spændt ventet på at kunne hente mig et magsin, men ak og ve.... Efter endt sommerferie havde jeg håbet og regnet med at magasinet ville befinde sig på min uddannelsesinstitusion, men nej... Jeg går på Nordjyllands Erhvervsakademi og kan ikke helt forstå at I springer denne uddannelsesinstitution over. Der er en hel del studerende der efter endt uddannelse skal ud og være selvstændige. Alt fra el-installatører til designteknologer... Så hvor bliver det af???????
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:45

Hej alle,

95% af skolerne har fået de første magasiner ud på skolerne. De sidste mangler endnu første omgang - Der er hovedsageligt tale om uddannelsesinstitutioner i yderområderne.

Der er kun blevet placeret 30 magasiner på hver skole i første omgang, men der starter en ny distributionsrunde hver mandag. Der er kommer altså flere magasiner ud - Dette kan dog betyde at magasinerne hurtigt forsvinder på skolerne.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)