Hej Aminoer, Jeg har for et par år siden selv investeret i en mindre ejendom og har siden da benyttet den til udlejning. Jeg har selv en god føling med området i dag og der er et stort behov for den type lejeboliger. Jeg vil derfor gerne tilbyde andre investorer at stå for udlejningen af tilsvarende boliger i området med en garanteret lejeindtægt på 35.000 kr. per år på en 2-årig aftale. Investeringsbehovet er samlet på cirka 500.000 kr. og inkluderer køb af bolig (ca. 250.000 kr.) med forventede renoveringsudgifter på tilsvarende beløb før boligen kan udlejes. Det vil eventuelt være muligt at få RD lån i boligen. Jeg ser det som en stabil investeringsmulighed hvor man har mulighed for at være passiv investor i en periode. Hvis det er interessant er I meget velkomne til at komme med uddybende spørgsmål i forhold til område, udlejningsmuligheder, mulighed for salg af boligen igen etc. på ejendomsinvestdk@gmail.com Jeg er klar over at der sikkert er mange spørgsmål til ovenstående så tøv ikke med at tage kontakt til mig per e-mail. Jeg holder til i København hvor jeg gerne tager et møde med interesserede.
|
Ejendomsinvestering
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)