Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din startside?

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer, jeg har et hurtigt spørgsmål! :-)

Da dette forum trods alt beder om gode websites, synes jeg spørgsmålet her er ret nærliggende: Hvilken hjemmeside er din startside? En startside skal jo netop overholde dine personlige krav, og af ren nysgerrighed stiller jeg derfor det spørgsmål.

Hvis du har tid, må du også meget gerne fortælle lidt om, hvorfor du har valgt startsiden, om du har flere, hvad en startside skal indeholde osv.

Min startside er på nuværende tidspunkt den yderst ukendte *dam dam dam* Google.dk. ;-)

Mvh. Artemis

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 18:36

dr.dk

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:49

// Jesper Skov

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 19:21

iGoogle - så jeg får mine nyheder når jeg starter puteren om morgenen - kan se min post, følge med i mine kampagner osv osv - det er så fedt at den kan tilpasses - der mangler mange ting endnu, men det er en god start :)

Jeg har 5 faner som starter i browseren, de andre er en kammerats, som skal have hits, www.skagen.net for de lokaler nyheder, amino.dk og et andet forum jeg frekventerer :)

Mette

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:45

epn.dk. Godt overblik. Nem navigation. Altid opdateret.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:13

www.google.dk og så ind på min konto med det samme og starte gmail og reader op...

kæresten kører sol.dk , da hun hurtigt kan tjekke sin mail der..

min bærbar står dog til www.hoffen.dk af gammel vane :-)

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:06

Jeg starter op på http://hotstart.dk/ da jeg har mine bogmærker lagt ind der, og da der ellers er meget godt, så klikker jeg mig videre til min gmail og selvfølgelig amino samt andre sider jeg besøger dagligt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:32

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:11

Jeg har tre startsider, der starter op i hver sin tab i min Firefox. Den første og vigtigste er www.netvibes.com (screenshot). Denne side fungerer som min RSS-læser, men viser mig også mine kalendre, min GMail-konto, vejrudsigten, diverse tegneserier, små noter osv. Jeg holder styr på ca. 50 forskellige RSS-feeds via Netvibes, og det virker helt perfekt.

Startside #2 er Google Calendar og startside #3 er firmaets webbaserede intranet, hvor vi kan holde styr på opgaver, der skal laves, timeregistrering osv.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:24

Jeg bruger google....
starter med at se om de sites jeg laver søgemaskineoptimering på har flyttet sig i nattens løb :)

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)