igoogle med nogle feeds, her i blandet www.amino.dk |
Spændende, mange tak for svarene! :-)
Altså er de mest populære sider: (indtilvidere)
-
iGoogle
-
Personlige hjemmesider
Mvh. Artemis
Spændende, mange tak for svarene! :-) Altså er de mest populære sider: (indtilvidere)
Mvh. Artemis |
Fem faner med Børsen; Computerworld, min webmail, 180grader og Amino Google har jeg jo allerede øverst til højre |
Hm... Ja, den er i hvert fald overskuelig! Mvh. Artemis |
Jeg bruger http://www.doonesbury.com/strip/dailydose/ Det skyldes at jeg ikke længere holder information, men jeg kan ikke undvære doonesbury. En anden effekt er at dagen starter positivt og efter de 2 min med doonesbury er jeg klar til at starte. Kan kun anbefaldes.
|
Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer
Jeg bruger følgende: about:blank: Hjemme på Explorer og Firefox, På min bærbar på safari. Gmail.com: På min bærbar på firefox. På kontorets komputer på både Firefox og og Explorer. og google.dk: Hjemme på Explorer.
Jeg er gået væk fra at have en enkelt favourit browser.. for desværre vises alle sider ikke ens på dem alle. Det er noget juks. :)
|
Jeg plejer at bruge modelmayhem.com som er et internationalt forum for fotografer og modeller, men lige nu prøver jeg iGoogle af :) |
iGoogle på fane 1, Gmail på fane 2 og Amino på fane 3 |
Jeg bruger www.hrgeo.dk fordi den er supernem. Der er alle søgemaskiner, nyheder og index. Og så kan jeg have alle mine favoritlinks i højre side når jeg åbner en ny browser. Nemt og hurtigt. |