Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt gratis Google keywords statistik modul til Joomla

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har jeg endeligt lagt sidste hånd på mit nye Joomla modul.

Dette modul viser en statistik over dine placeringer i Google for udvalgte søgeord direkte på din hjemmeside, så du altid har hurtig adgang til dine opdaterede keywords rankings hos Google via forsiden.

Som med andre Joomla moduler kan den indstilles til at kun administratorer kan se modulet på siden.

Modulet er bygget op omkring allorank.com og viser deres keyword stats i et iframe, som slider ud horizontalt fra en slidemenu i venstre side.

Nedenfor er der links til DEMO, download og installations-video guide:

Demo-side:
http://www.geniusdesign.dk/joomla-extensions/allorank-joomla-module-demo

Modulets info side med link til download og video guide:
http://www.geniusdesign.dk/joomla-extensions/allorank-joomla-key-word-monitoring-module

Jeg har valgt at udgive modulet som en 100% gratis download, og hvis I kan lide mit bidrag er I meget velkomne til at følge mig på Twitter eller give mig en "like" på YouTube:

Jeg håber det er noget alle jer Joomla-folk derude kan bruge til noget :)

Mvh.

Mikkel

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 23:57

Hej Mikkel,

Ser godt ud! En interessant kombinering af slidermodulet og integrering af Allorank.com.

Smid den op på JED og få noget Google Juice til din hjemmeside. ;-)

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 00:08

Jeg takker for de pæne ord!

Jeg har fået lagt den ind på JED, men den pender stadig om at blive "approved".

Det er min første modul-udgivelse på JED, så jeg er spændt på hvor meget trafik den genererer.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JED er absolut stedet at være, hvis man har udviklet udvidelser. En ting er trafikken, en anden ting er jo værdien af backlinket fra JED til din hjemmeside.

Blot til information til ikke-Joomla-kyndige ;-) - JED er en forkortelse af Joomla Extensions Directory (extensions.joomla.org). Stedet hvor man kan finde alverdens udvidelser til Joomla CMS.

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 00:23

@Joomlakonsulenten.dk

Nu er jeg stadig relativt ny i det danske webdesigner-miljø, og jeg har endnu ikke gjort så meget ud af at netværke osv.

Da jeg primært er Joomla-"geek", og har lavet stort set alle mine designs i Joomla, tænker jeg at Joomlakonsulenten.dk kunne være en god allieret / sparringspartner :)

Du er under alle omstændigheder meget velkommen til at tage fat i mig, hvis du skal bruge en ekstra hånd til div. Joomla-relaterede opgaver.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 00:30

Netværking (eller hvad det nu hedder på dansk) ;-) og sparring er meget vigtig. Jeg deltager selv (læs: investerer tid i) flere netværk, hvor jeg får trænet min elevator-salgstale, udvekslet erfaringer, møde andre ligesindede iværksætter osv. Kan stærkt anbefales!!!

Du er meget velkommen til at sparre med mig. ;-)

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 00:41

At netværke er helt klart vejen frem for freelancere som mig.

Jeg har bogmærket din profil, og jeg er sikker på jeg får sendt en PM afsted på et tidspunkt.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 00:43

Ja, send endelig! ;-)

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 11:27

Syntes det ser rigtig godt ud med dit nye module.

Som Joomlakonsulenten også skriver, så er JED det rigtige sted at være.

Det kan godt tage noget tid at få det godkendt.

Jeg anbefaler mine kursister samt andre kun at bruge udvidelser fra JED, så er man sikker på at de er testet indenfor deres krav.

Angående netværk kunne det også være godt at bruge JUG (Joomla User group) der er på nuværende tidspunkt 5 grupper i danmark fordelt på 2 i Jylland, 1 på Fyn og 2 på Sjælland

se mere af det på http://dkjug.dk

Jeg er med i alle grupperne dog ikke aktivt i alle.

Er der yderligere spørgsmål så kontakt mig endelig.

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 12:33

@Brian Rønnow

Tak for den positive feedback!

Ja, jeg bruger selv tit JED når jeg er på udkig efter nye komponenter til Joomla. Det er helt klart stedet når det handler om Joomla udvidelser.
Det tyder på det taget sin tid med godkendelsen af modulet, så jeg må bare være tålmodig.

Det lyder som en god idé at tjekke JUG ud. Tak for linket.
I forbindelse med de webshops jeg har lavet har jeg indtil videre mest været aktiv på forum.virtuemart.net, hvor jeg helt automatisk har netværket en del med andre udviklere ifm. løsning af diverse tech issues osv.  

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)