|
Min kæreste søger et kontor eller en plads i et kontorfællesskab/miljø hvor hun uforstyrret kan skrive sit speciale.
Det betyder kort og godt eget skrivebord, en stol, plads til bøger, fri Internet adgang og evt. mulighed for at benytte kantine/køkken, men det er ikke afgørende.
Brug for, at kunne lade bøger ligge efter endt arbejdsdag og at kunne komme og gå som i døgnets 24 timer. Forventer at skulle bruge kontoret/pladsen i ca. 6 mdr. og vil kunne betale en månedlig leje på max.1500 kr.
|
Hej , Jeg har et 75 m2 lokale på amager lige ved metro eller bus 33. Vi kommer til at sidde 3, så forholdsvis stille. Derudover er der et bibliotek hvor der nok kommer lidt folk en gang i mellem (nystartet buss) så regner med det er stille i starten.
Jeg vil gerne leje en plads ud for 1500 / md. Ville egentlig have 2500 men d er ok med 1500. Vil bare gerne have lejet plads ud. Der er internet, lækkert stort hæve/sænke bord, telefon (fri til fastnet) etc. Hvis det har nogen interesse, så skriv mail til: info@boligteket.dk
mvh
Helle
Bliv gratis medlem