Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside har snuppet det samme domæne som jeg bruger.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste du kan gøre er at finde et firmanavn, som ikke består af almindelige ord. F.eks. Simbillo

Købe relevante domænenavne, og beskytte dit firmanavn/varemærke i EUhttps://secure.oami.europa.eu/ctm/efiling/displayform.htm?langId=DA&result=init&reloadable=YES#top 

---

Lasse:
Kan jeg opnå højere placeringer pga. jeg så har 2 ens domænenavne der linker til en og samme side eller hvordan fungerer det?

Du får ingen ekstra seo-værdi ud af flere domænenavne. Hvis du køber .com domænet, er det vigtigt du laver 301 redirects, da du ellers vil blive straffet for duplicate content.

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 12:16

Fashion-Seller:

Du kan intet gøre, da der er tale om et subdomæne, og det krænker ikke noget varemærke eller lignende...

Nej, det kan jeg forstå. Jeg må bide i det sure æble.

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 12:32

Karsten S. Hansen:

Det bedste du kan gøre er at finde et firmanavn, som ikke består af almindelige ord. F.eks. Simbillo

Købe relevante domænenavne, og beskytte dit firmanavn/varemærke i EU: https://secure.oami.europa.eu/ctm/efiling/displayform.htm?langId=DA&result=init&reloadable=YES#top 

---

Lasse:
Kan jeg opnå højere placeringer pga. jeg så har 2 ens domænenavne der linker til en og samme side eller hvordan fungerer det?

Du får ingen ekstra seo-værdi ud af flere domænenavne. Hvis du køber .com domænet, er det vigtigt du laver 301 redirects, da du ellers vil blive straffet for duplicate content.

Ja, det giver mening Karsten. Da jeg skulle vælge et navn havde jeg også dette i tankerne, men kom frem til "bedste mobil" pga. der var nogle søgninger på det.

Hvad er fordelen ved at tilkøbe et .com domæne når jeg i dag har www.Bedstemobil.dk? International set eller hvorledes?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37

Lasse:
Hvad er fordelen ved at tilkøbe et .com domæne når jeg i dag har www.Bedstemobil.dk? International set eller hvorledes?

Der er ingen fordele ved at købe .com domænet, ud over du hindrer andre i at benytte det.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:40
Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 13:23

Karsten S. Hansen:

Der er ingen fordele ved at købe .com domænet, ud over du hindrer andre i at benytte det.

Ok. Det kunne godt være det havde en virkning i en eller anden forbindelse. I skal have mange tak for jeres hjælp!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)