|
Innovation Copenhagen vil vi forsøge at skabe et inspirerende miljø af mindre vækstvirksomheder, hvor beboerne kan sparre med hinanden uden dog at skulle være forpligtet til at sidde lårene af hinanden. Lejemålet fremstår pænt, lyst og velholdt og ligger blot 75 meter fra Hvidovre station (uden gener fra toget). Inkluderet i lejemålet Udover store lyse fællesarealer med sofaarrangement samt bordfodbold indeholder lejemålet fri adgang til: - Fælles mødelokale - Fælles køkken- og toiletfaciliteter - Rengøring på fællesarealer - Fælles serverrrum og printerrum (Lokale til placering af din printer og/ eller server). - Fælles parkeringsområde - Vareelevator Priseksempel ved leje af 1 kontor for 2 - max. 3 personer Pris v/ 12 måneders opsigelse, kr. 3.150,- ex. moms inkl. fællesudgifter Pris v/ 6 måneders opsigelse, kr. 3.500,- ex. moms inkl. fællesudgifter Depositum 3 måneder Lejemålet inkluderer ikke - Bredbånd - Rengøring på kontor A conto varme samt EL-forbrug A conto varme samt EL-forbrug beregnes forholdsmæssigt ud fra lejemålets bruttoetageareal. A conto varme erlægges kvartalsvis forud. Tilbud Flyt ind pr. 1. oktober 2007 og få første måneds husleje uden beregning. Alle priser er ekskl. moms. Kontorerne udlejes efter "først til mølle" princippet.
Mvh Michael Ø. Jørgensen Michael.oedum@gmail.com
|
Et par kommentarer ;o)
Det ville sikkert hjælpe at smide kvm. på og så tror jeg at de opsigelsesvarsler skræmmer mange. Hvis man lige er startet, vil de fleste nok kigge efter noget hvor der er meget kort varsel.
Mange steder bruger man slet ikke depositum, så det kan være endnu en ting som skræmmer.
De fleste kører med fast pris uden a conto varme....og slet ikke forud i 3 måneder.
De fleste kører med bredbånd som en selvfølge.
Jeg skal muligvis selv snart til at finde noget kontorfællesskab og der ville jeg føle mig alt for omklamret og bundet af en deal som Jeres. Måske skulle I checke hvordan andre gør det, for at gøre det mere spiseligt, hvis I sigter efter helt nystartede som ikke ved om det bliver en god forretning eller ej.
Just my 2 cents...
Bliv gratis medlem