Du skriver bare,, du skal bare ik regne med de svare, det er upersonligt bare af sende en mail,, nej sæt dig ned og find nogle boligforeninger og ejerforeninger, ring dem op, og høre om du evt må tage 10 min af deres tid, fortæl om dig selv og din virksomhed, og hva du kan tilbyde dem,
regner prisen ud fra tiden det vil tage af vaske opgangen, og lav tilbudet ud der fra,,
Kunder finder du som regel via AdWords. Jeg ejer en virksomhed i samme branche, og Google AdWords har været hamrende effektivt for mig. Jeg har også smidt penge efter SEO, og det begynder at give resultater nu.
Men du kan ikke bare sende nogen en mail. Det er ikke lovligt. Hvis du vil opsøge kunder ved at skrive til dem, så er reklamer eller breve med Post Danmark den vej du skal gå.
2880olsen:
og hvordan regner i priserne ud på ejendomsservice / trappevask når i skal lave priser
Udregningsmetoden tror jeg ikke du får konkurrenter til at smide afsted bare uden videre, men du skal selvfølgelig overveje hvor meget tid du skal bruge på diverse opgaver, og derefter holde det op imod hvad du venter i timeløn. Men du skal også huske at der skal være til administrative opgaver, forsikringer osv.