Du skal være velkommen Mette :-) |
Henrik Sidenius
Forstår ikke at du anfægter de ledige som generelt dårlige...til f.eks. TM
Selv flyttede jeg til Sverige i 2008, som finanskrisen begyndte og var ledig og måtte tænkte nyt og jobmuligheder lå indenfor TM, hvilket var noget som absolut ikke lå på min ønskeliste, til trods for at jeg aldrig havde prøvet den branche.
Begyndte På mit første TM job 2 måneder efter at jeg var landet i Sverige og uden oplæring overhovedet eller lyttende på andre skulle jeg begynde og alt jeg havde var et skript.
Med bævrende hånd og stemme begyndte jeg og dagens salg sluttede på 12 ordrer og den generelle rekord på området var 24 fra en temmelig erfaren sælger.
Stadig uden oplæring eller indblanding tangerede jeg rekorden på de 24 salg på 3. dagen og da ugen var omme var jeg indehaver af rekorden på 26 salg.
I dag er jeg fuldt bevandret i TM og har bygget flere egne TM koncepter op til brug i Skandinavien.... så der findes ledige der kan.... og hvis jeg havde en ledig i praktik, ville jeg da ikke lade personen "øve" sig eller lade sig oplære /teste på potentielle kunder med mindre der var flere tusinde af dem - men på nogen andre... og igen et firma kan meget sjældent huske fra hvem de er blevet kontaktet.... så skulle der ske en skade i nuet, bliver dette hurtigt glemt...
Og er det et rengøringsfirma Adam har ... så ville jeg nok lave en kombination med både radiospots og mødebookning og et specielt godt tidpunkt til dette er under og efter sommerferier da mange rengøringsfirmaer hyrer vikarer i denne periode, som ikke altid leverer varen og dette kan firmaerne jo ved selvsyn se og så er det meget lettere at påvirke en beslutningstager..
Hilsen fra Henrik