|
Ja, det gør jeg. |
Kunne du evt. bruge en ½ time på at gennemgå det mest vigtige? jeg ved heller ikke om du har tid til at få lavet min forside som vi har talt om?
Debat
|
Kunne du evt. bruge en ½ time på at gennemgå det mest vigtige? jeg ved heller ikke om du har tid til at få lavet min forside som vi har talt om? |
SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk
Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.
|
Jeg kigger på det i morgen... |
|
Kunena og AlphaUserpoints er nu integreret sammen. For at få Jomsocial til at spille, så skal du lige download (købe) denne (http://store.alphaplug.com/index.php/component/p2dxt/?p2did=36) for at kunne flytte Jomsocial point over i AlphaUserpoints. Meld tilbage hvis du fortsat vil integrere AlphaUserPoints med Jomsocial. |
|
Hej Michael. Den henter jeg lige, hvis det ikke spiller? så skriver jeg helt sikkert til dig, mange tak for din hjælp, den er utrolig værdsat :-) |
|
Hej Michael jeg oplever samme fejl med dette plugin mod_alphauserpoints_actual_points_v1.8.0 kunne du trylle lidt igen ? |
|
Så kan du evt. også forfælle mig hvor jeg retter den advarsels popup fejl til dansk ? |
|
Denne skal ikke installeres via AlphaUserPoints indbygget plugin installer, men via Joomlas egen installer. Så skulle det spille... |
|
Hvor får du denne popup og hvad skriver den? |