Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bolig/indretningsblog(s) som vil anmelde lamper

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet aftaler med stort set alle mine leverandører omkring at få gratis lamper, for så at skrive en god og interesseret anmeldelse af den og lidt om leverandøren - selvfølgeligt med henvisning til min lampeshop ;-)

Jeg har PT 13 varer liggende som bare venter på at blive anmeldt, men det er jo ingen SEO hemmelighed at jeg får stor værdi ud af nogle links fra blog uden fra mig selv - jeg har en lille blog tilknyttet min egen shop, men den er jo en tidsrøver uden lige!

DET SØGER JEG:
* Dig som "bare" går op i at skrive gode tekster og måske lige står og mangler en lampe. (Nej, der er ikke frit valg fra shoppen)
* Dig som ELSKER boligindretning mv. og har din egen blog og vil skrive en god anmeldelse med billeder og liv.

HVAD FÅR DU:
* Den lampe du tester, de selvsagt en noget svingende værdi, alt fra 100,- - 2500,- har jeg liggende lige pt.
* Jeg kunne også være interesseret i, at linke til anmeldelsen på din blog inde fra selve varen.
* Måske også noget affiliate, hvem ved :-) 

...Skriv til mig på steffen "a" lampeguru.dk:
* Hvis du kunne være interesseret, det kan være du vil teste bare en enkelt vare eller at vi måske finder ud af et løbende samarbejde.

Få listen med varer ved at sende mig en mail - HUSK at skrive hvor du kommer fra / hvad din blog hedder samt månedlige unikke besøg i år!

Glæder mig til at høre fra dig!

/Steffen - LampeGuru.dk

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)