Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks første bofællesskab for iværksættere

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Hej Aminoer

Jeg kan med stolthed sige at vi idag har launched Nest Copenhagen som er Danmarks første bofællesskab for iværksættere. Faktisk også det eneste i verden som udelukkende har fokus på ren co-living. 

Vi kommer til at bo 17 iværksættere under samme tag, og med den tilslutning der allerede har været for projektet, så bliver det en vanvittig talentmasse samlet på et sted. Vi håber du vil kigge ind på hjemmesiden og læse mere, og selvfølgelig ansøge om en af de eksklusive pladser i fællesskabet:)

Det bliver for fedt!

- Peter 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Stil endelig spørgsmål skulle I have nogle

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er projektet målrettet udenlandske iværksættere, siden det hele står på Engelsk??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder primært på engelsk og ville derfor ikke afskære et talent ved udgangspunkt i en sprogmæssig blokering. Dog vil størstedelen af beboerne umiddelbart være danskere.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft en god ide, har selv overvejet noget lignende med i mindre målestok, og lidt mere på landet. Glæder mig til at følge Jeres projekt.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget interessant, Peter!

Held og lykke med det.

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ser det bare hamrende fedt ud!

Hvis ikke jeg allerede havde et fint (og billigt) sted at bo, så er dette jo en fantastisk mulighed for at komme ud blandt en masse spændende mennesker, i mere uformelle omgivelser. Jeg kan levende forestille mig de crazy ideer som kan udklækkes over en øl til det nyeste afsnit af Game of Thrones :-)

Et tip kunne måske være at smide et par billeder op fra huset. Nu ved jeg ikke om det er færdig-istandsat, men under construction-billeder har jo også sin charme, hvis de er taget rigtigt. Eller måske en plantegning over etagerne?

Til jeres information, så er der i øvrigt en slåfejl i jeres beskrivelser under punktet 'WILL IT BE A CLOSED HOUSE ONLY FOR THE PEOPLE LIVING THERE?'. Der står 'for foreign entrepreneurs visitng Copenhagen...'

-KJ

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du måske løfte sløret for et prisniveau?

-KJ

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kenneth

Der står 5-6000 på hjemmesiden.. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder virkelig spændende :-)  Havde det passet ind i mine planer, så kunne jeg sagtens have været interesseret. Omvendt ville jeg nok have utrolig mange forbehold omkring et bofællesskab, da jeg ville være bekymret for, hvorvidt synergien af sådan et fællesskab ville bliver undermineret af folk, der ikke går 100% efter deres ideer.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)