Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger den bedste IT partner, til verdens bedste kommende hjemmeside

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kbh V
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoner

Jeg arbejder som sælger i AV branchen, og har ca. 6 års erfaring fra både forhandler og distributør ledet, så kender marked ret godt vil jeg sige.

Har længe undret mig over branchen manglende evne til udvikle sig, og arbejde mere på at differencer sig til konkurrenterne, end at alt skal handler om pris, pris og pris. Jeg har derfor arbejdet på et nyt koncept, som virkelige kunne udnytte denne mulighed, som de dovne forhandlere har skabt. En detaljeret hjemmeside, hvor B2B slutkunder enkelt kunne bestille AV udstyr til mødelokaler og Informations Systemer (Mere for i ikke for den 25 øre) Har en detaljeret forretningsplan, og bevis på der er et marked. 

Jeg har allerede aftaler på plads med alle de store producenter. NEC, Sony, Samsung og Epson, og arbejde på andre.

Jeg mangler en partner, som har 100 % styr på it delen, da jeg ikke fatter en brik at den del. Hele hjemmesiden skal laves fra bunden af, og tror det er lidt krævende det jeg forstiller mig der skal laves, så du skal have erfaring med dig. Personen må gerne have lidt genskab til AV produkter, men mest af alt et iværksætter drive, og bare klar til at gå i gang med et fedt projekt. Du skal være fra Kbh området.

Jeg har styr på salgs/Marketings delen, og har allerede nogle test købe kunder.

Skriv lidt om dig selv og dine erfaringer...

Mvh Rasmus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)