At læse alle de indlæg fra 13-16 årige brugere der med stavefejl, grammatiske fejl og med masser af gå på mod, finder råd, erfaring og hinanden her på amino. Gid alle havde samme gå på mod nu, som dengang vi var helt unge! Der kunne man jo ALT!!!!! Det varmer, når jeg ser alle de under-vurderede unge der har fuld fart frem med idéer og uden begrænsninger (måske kun af økonomisk art) der forsøger sig som iværksættere. Når jeg sidder og læser indlæg fra den ene kloge-åge til den anden og mange med mavesure opstød, måske fordi de sidder bag deres skærm og ikke er kommet videre rent praktisk med deres egne idéer... ja, så er jeg ikke et sekund i tvivl om at den nye generation af iværksættere nok skal gå hele linen ud! Fantastisk at se og opleve deres kreativitet. Vi "ældre" bør støtte, løfte og guide disse unge i stedet for at pille dem fra hinanden... tro på dem, for de når måske længere deres fremtidige karriere ved at lege med idéer allerede som helt unge. Jeg forsøger at besvare alle indlæg konstruktivt, og besvarer kun der hvor jeg mener jeg kan gavne... men hvad sker der for dem der kun besvarer indlæg med begrænsninger, realitets - "øjenåbner" råd og pas nu på du ikke brænder nallerne mentalitet. Kom nu.... positiv konstruktiv kritik fremmer de unges lyst til at prøve nyt... Jeg ville ønske at der fandtes en rådgivnings enhed der kun beskæftigede sig med at rådgive disse unge mennesker med henblik på ung-iværksætteri for fremtiden. For skoler, institutioner og andre "voksne" instanser skal da nok få stoppet en 13 årig der ønsker at starte en virksomhed!!!! Typisk dansk mentalitet. Det er ikke bare pisse sjov læsning.... det er bestemt også meget meget vigtigt for vores nye generationer at blive set og hørt og hjulpet frem. Jeg ku ik la vær.... bare giv mig tæsk... min mand elsker mig stadig |
.