Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og produktion i udlandet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Det er min første gang herinde så jeg håber det her indlæg lander det rigtige sted..

Jeg har nu sat gang i mit "projekt frugtpude" Hvilket er nogle puder til institutioner, der altså ligner frugter på en prik, med hårdt skum inden i. De er selvfølgelig ret store i størrelsen og er lavet af formskum samt overtrukket med bævernylon. Jeg tænker det er en meget sjov idé, for at sætte lidt gang i den sunde tankegang allerede fra børnene er små. Tegninger, materialevalg er på plads, og jeg har skamgooglet efter noget lignende.

Indtil videre har jeg kun fået lavet en enkelt prøve pude, formet som en banan, og det er jo så meningen jeg vil have produktionen til udlandet når kapitalen er fundet (ja jeg mangler en investor) Evt producere formen på skummet herhjemme, og få syet overtrækket i polen.

Men hvordan finder jeg en leverandør jeg kan stole på, og som jeg ved leverer varen? Der er jo nogle penge involveret, og man ender jo med at sende en prøve med som man har brugt meget tid og energi på.

Hvordan foregår processen i starten? for jeg kunne forestille mig at man måske ikke er tilfreds ved første hjemsendte prøve, og derfor skal sende frem og tilbage nogle gange.

Er det overhovedet i udlandet det skal produceres? Der er jo noget om at kunne sætte "made in Denmark" på sit produkt, men er det ikke for dyrt?

Jeg håber der er nogle med erfaring på området, og evt en enkelt der vil med på vognen..

Patrick

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:28

ville sige det er fint nok at du udgiver din ide da det er det investorerne gerne vil høre. angående dit problem bliver der sikkert lavet en kontrakt på problemet. så det hele meget gerne skulle gå i orden der er mange måder. man kan gør den slags på som at du kan stå for det hele også lægger investoren pengene til. men du bliver også nød til at sige lidt om hvor meget det koster at frem stille om du. skal bruge et par 1000 eller flere 1000 eller et par mil  

Tilmeldt 23. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:43

Det var ikke så meget det med investoren der var problemet..

Det jeg er ude efter er de tre sidste spørgsmål i indlæget :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)