Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner-/udvikler.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står og skal til at have lavet en hjemmeside.. En slags søgemaskine, men på et specifikt område.. Jeg ville derfor høre om der er nogen der kan henvise mig til nogle kompetente webudviklere som jeg kan tage en snak med om opgaven. Jeg søger IKKE en Joomla, wordspress og hvad de ellers alle hedder løsning, men en løsning som er bygget op helt fra bunden.

Jeg er godt klar over at jeg hurtigt kan lande på ½ mil+ i omkostninger for en komplet html5 løsning, men det er ikke der problemet ligger lige nu.

Håber i kan hjælpe mig. Fortsat god sommer :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 08:16

Når vi snakker større opgaver syntes jeg du skulle tage dig tid til at gennemtænke og nedskrive en rigtig plan krav specifikation ... Hvilke funktioner får du brug for, krav til design, målgruppe osv.

Så tror jeg du får nogle langt mere præcise svar, samt du har mulighed for at smide opgave på fx Freelancer til den tid med større succes.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enig med Henrik herover ^ ^ .

Alene det, at du skriver om en komplet html5-løsning til ½ million, viser at du er helt på bar bund i forhold til dit projekt (som helt sikkert kræver mere end html-teknologi). Dét synes jeg du skal sætte dig lidt ind i først, så du er bedre forberedt når du skal i gang med at snakke med potentielle designere/udviklere, og så I ikke spilder hinandens tid.

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. May 12
Skrevet kl. 08:27

Alle de ting er sådan set på plads.. Men jeg har ikke umiddelbart planer om at komme nærmere ind på idéen herinde. Jeg efterlyser som udgangspunkt navne på firmaer eller dygtige freelancere med stærke referencer som jeg derved kunne tage kontakt til. - Med al respekt, så ønsker jeg ikke at skulle tale med et hav af gymnasieelever som programmerer lidt som en hobby, før jeg finder den/de rigtige personer.

Min business case er mere eller mindre færdig, jeg mangler bare folk jeg kan fremlægge den for. :)

Håber ikke jeg har fået stødt nogen med mine krav til opgaven.

God dag :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. May 12
Skrevet kl. 08:29

Det kan ikke være min opgave at fortælle et firma hvilke "systemer/teknologier" de skal anvende for at opfylde mine ønsker. Jeg har absolut ingen forstand på hjemmesider, det må være en webudviklers opgave at løse min problemstilling ud fra mine ønsker til funktionalitet, og kunnen.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 08:45

Hej Benjamin,

Der er absolut ingen der skriver, at du skal fremlægge din ide her - men blot have en forretningsplan. Det skriver du så efterfølgende at du har, hvilket ingen kunne vide på baggrund af dit første indlæg.

Der vil sikkert være nogen herinde som kan give dig nogen referencer, men da man intet kender til din ide så er det svært af vide, hvad der kræves af programmøren.

Så jeg synes du skal tage kontakt til nogen virksomheder som gør sig i dette og fremlægge din plan, så kan de give dig et tilbud samt fremlægge deres egne referencer.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:48

Det var ment som et godt råd til DIG om at være bedst muligt forberedt. Du skriver iøvrigt også, at du ikke ønsker at der benyttes færdigtudviklede systemer, så du har jo altså en mening om hvilke systemer der ikke skal bruges ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 08:53

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. May 12
Skrevet kl. 10:45

Tak for jeres svar... meningen var bare jeg skulle bruge nogle links eller kontaktoplysninger på folk som ikke bare var hobby programmører :D - Jeg tager i den forbindelse gerne imod flere henvisninger. Så tager jeg selv dialogen med leverandøren om mine ønsker og behov.. :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:07
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender ikke alle dem som jeg giver dig links på, men da du åbenbart ikke selv vil søge så gør jeg det for dig:

http://www.centic.dk/?gclid=CMbLg_2gxbgCFQeW3godyV8AYA

http://www.1902software.dk/softwareudvikling/  (Han er på Amino og skulle have et rigtig godt ry)

http://www.astenit.dk/?gclid=CKfGnMuhxbgCFU2R3goddVkAwA

Da vi som sagt ikke kender dine krav til en programmør, så er det svært at give dig specifikke kontaktoplysninger - da en programmør ikke kan kode alt! Så hvis man kendte mere til de krav dig projekt stillede, så ville det være lettere. Men det her er altså vejen frem for dig.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)