Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bettips-applikation - udvikling

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag ivrige brugere hos Amino.dk.

Jeg er, hvad man vil kalde, en ivrig-gambler.
Jeg har det normale arbejde, som fremkommer som min A-indkomst og derefter gambling som B-indkomst.
Det hænder, at B-indkomsten overstiger A-indkomsten, som eksempelvis de seneste to måneder, hvor overskuddet lyder på 100.000kr,- fra diverse betting-sites.

Jeg er ivrig efter at dele mine tips ud til venner og folk online, som ønsker hjælp og dermed er jeg en tilhænger af udtrykket "Let's Beat the Bookies".

Situationen er den, at jeg opdagede, at der ikke er nogen, der udbyder en velfungerende bettips-applikation på enten Android- eller Apple-markedet og blev derfor interesseret i at blive den første.

Planen er at tilbyde en gratis bettips-applikation, som vil fange potentielle kunder via markedsføring og (selvfølgelig) godkendte tips. 
Tipsene vil ankomme i form af "Dagens tip(s)", "Weekendens boom" og "fremtids-tips" (vinderen af VM 2014 eksempelvis).
Mht. udvikling af selve applikationen, vil jeg gå igennem en godkendt vennekreds, som kan give et godt tilbud for udvikling og vedligeholdelse af applikationen.  

Dog er situationen, at jeg er i tvivl om, hvordan jeg kan få et profitabelt overskud ud af denne "hobby".
Jeg er klar over, at affiliate er en mulighed, hvor diverse betting-sites vil give indkomst via nye antal brugere, der ankommer fra min side af.
Dog er jeg usikker på, om der er andre muligheder for at få et profitabelt overskud?

Jeg håber, I kan hjælpe en gambler med en iværksætter i maven.

Mvh
Nicklas 'NicklasAM' Møller.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er selv gambler, og har været tæt på at arbejde for Betsafe. Nu når jeg snakker om Betsafe, så har jeg gode kontakter til Social Media Manageren hos Betsafe, og har selv haft den samme ide som dig. Og hvis jeg skal være helt ærlig så kan du ikke tjene penge på at lave sådan en app ? Hvordan vil du tjene pengene på det ? Hvis du sætter din app til at koste 10 kr så tager Apple en god bid af kagen, og der skal rigtig mange penge til promotion og markedsføring hvis du vil opnå dette. Ellers skal du lave en vanvittig god aftale med en bookmaker, men det er svært efter Tage Lægaard sagen. Du kan godt lave en app, men så skal du markedsføre den via de sociale medier og det kan koste dig kassen, for du skal sende "dit" signal ud til mange personer. Men vil gerne høre mere, synes det lyder spændende :)

Nicklas

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)