|
Prøver endnu en gang se om det kan lade sig gøre at skabe et samarbejde. Med en eller anden Der ude hvis du er programmør og gerne vil have lidt at arbejde med. Og se at tigne rygger frem ad så læs meget gerne videre her, jeg arbejder selv på lidt forskellige projekter og kunne godt bruge en partner. Da der gerne snart skulle ske lidt i det nu har jeg selv ventet lidt længe synes jeg. Og vil snart meget gerne videre i det har brugt mange timer på projektet, og bliver ved i nu til det kommer op at stå og giver skam. Ikke bare slip på det jeg er i gang med men holder fokus selv om der er mange nedtur og gerne vil give slip på det hele kravene til fremtidige partner er du skal kunne programmere samt kode du skal kunne engelsk tale forstå læse og skrive det. Ville være et plus hvis du kan programmere betalingssystemer men ikke det største krav hvis du programmere i php ville. Også være en god indskab og have med i det du skal også gerne kunne have styr. På web hoteller og hosting og den slags da det også vil være en god ide ikke krav som sådan men kunne være et plus at du kan programmere systemer osv da der måske er nogle ideer der godt kunne spille ind som vi altid kan tage senere. Hen når der kommer lidt styr på tigene eller lidt ro på, ville også være en ide hvis du kan finde ud af og holde styr på tingene og orden i sagerne hvad jeg kan tilbyde med er holde fukos på tigene og ser masser af muligheder i it branchen og den vej omkring samt holde mere. Eller mindre nede på pengepungen da det ville være en god ide i starten fasen angående vækst. Ser jeg masser af muligheder inden for it branchen men der skal bare knokles på med det, ser masser af muligheder i det angående. Medarbejder også da jeg ikke mindst fandt på en ny ide med, at skabe en helt ny form for vækst. I dk vil jeg mene da jeg ikke selv har har hørt om det nogle steder eller set det i nu måske hele verden faktisk er meget sparsom hvad der angår penge i starten af fasen invisteringere. Holder jeg meget øje med og skulle mene efter mine erfaringer at jeg kun invistere sikkert og fornuftigt. Da jeg også ser en mulighed der for vækst og fremskridt, forhåbeligt også i krisen selv om den er hård men ser stadig mulighederne til at spare på det. Samt få rimligt hurtigt afkast det jeg ikke selv er så godt til er jeg frisk på at se om jeg kan lære. Det tager sikkert tid men forhåbeligt skal det nok komme på et eller andet tidspunkt. Da jeg også gerne vil lære nye ting er ikke selv så god til det men skolen og alt det der. Men kan meget andet en det ved en del om hvad der er godt, at invistere i angående aktier mange mener det er en dum investering. Men mener selv den er god da jeg kun har tjen på det og ikke mistet noget på det selv. men det kan altid komme senere hen af vejen. personligt går jeg ikke selv efter pengene i det her som sådan. Men mere hyggen i at starte en virksomhed, men fordi jeg siger hygge så mener jeg ikke at jeg tager det. Som for sjov og fis selv går jeg 100 procent ind i det og giver ikke slip, til det er kommet op at står 100 procent På benene. Og giver skam ikke slip fordi det går ned af bakken skulle selv mene jeg har nogle gode ideer som der gerne skulle arbejdes på senere hen, og nogle af dem er også lidt underlige men fordi de. Er underlig eller sjove vil det ikke sige de måske faktisk er gode, de som er sjove og underlige i det. Det er som regl dem der bliver til noget da det ikke er set før hen men du er altid velkommen til at sende en privat besked eller noget. Hvis du har spørgsmål til et eller andet men du er også velkommen til at spørge i tråden skal nok svare så hurtigt jeg kan Mvh Kigger |
endnu en gang på jagt efter en partner
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem