Hvis jeg ønsker at sikre mig nogle gode domænenavne i com-hierarkiet, er det så hip som hap hvor jeg køber dem? Når domænerne tages i brug, skal der vel blot ændres DNS hos det sted hvor jeg har købt dem?
Hvis jeg ønsker at sikre mig nogle gode domænenavne i com-hierarkiet, er det så hip som hap hvor jeg køber dem? Når domænerne tages i brug, skal der vel blot ændres DNS hos det sted hvor jeg har købt dem?
Du kan som regl når du køber .com domæner, etc allerede bede dem om at pege dem på andre navneservere, så du kan sagtens købe domæner hos hostX og pege det til hostY med det samme, hvis du kan spare penge den vej.
Du vil dog stadig betale til HostX for domænet, hvis ikke du laver en flytning af domænet.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Du kan som regl når du køber .com domæner, etc allerede bede dem om at pege dem på andre navneservere, så du kan sagtens købe domæner hos hostX og pege det til hostY med det samme, hvis du kan spare penge den vej.
10 kroner mere eller mindre er peanuts, som jeg ikke gider at bruge tid på.
Tom Frank Christensen:
DNS styrer jeg på GratisDNS.dk
Hvad er formålet med det? Er det ikke normalt, at ens webhoteludbyder varetager det?
Jeg køber og administrerer alle domæner jeg køber hos GratisDNS - ikke fordi de er specielt billige i indkøb (heller ikke specielt dyre) men fordi det er nemt og fordi alting er samlet et sted uanset hvor jeg har hvad hostet.
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Køber både webhotel samt domæne hos Unoeuro, og det fungere super nemt, orker ikke engang lede efter andet sted at købe fx domæne for at spare de små penge.