Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At gøde jorden på Facebook

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Klip fra tråden Opstart af webshop på ikke eksisterende marked?

Jesper Laugesen:

Du kunne evt. starte med en blog eller facebookside, hvor du fortæller alt om produkterne ??/markedet, og på den måde opbygger en ( kommende) kundegruppe.

Det koster dig stort set ingenting - andet end tiden :)

Relevante domænenavne kan du da godt købe, det koster heller ikke noget af betydning, og så har du dem til senere brug.

En egentlig webshop, transportaftaler mv. , er vel lidt tidligt at se på endnu - brug hellere tiden på at opbygge relationer mv.

Det kunne jeg da godt tænke mig at få uddybet lidt. At oprette en FB-side tager ikke mange minutter, men kan du/nogen eksemplificere hvad man skal skrive om, i hvilken form m.m., hvis man har planer om, på et tidspunkt, at barsle med en side, der vil sælge delikatesser til f.eks. kinesere - eventuelt give et link til en sådan gøde-jorden-profil? Og hvad så, når profilen er etableret ... læner man sig så bare tilbage og afventer, at en masse mennesker finde den og knytter an til den? Nej, sikkert ikke, men hvordan så udbrede kendskabet til den, når jeg nu ikke i forvejen har en profil, som jeg kan bruge til at sende info til "alle mine venner"?

Jeg er helt blank på FB, men har erkendt nødvendigheden at at tænke det ind i markedsføringsstrategien.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)