Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd mod flyskræk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte lige.....

Men alle de fakta hjælper jo ikke meget på en fobi (en irrationel angst). Det er jo sikkert det du har, snak med en psykolog, det kan faktisk gøre underværker.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47147
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:00

Carsten Kvist:
Men alle de fakta hjælper jo ikke meget på en fobi (en irrationel angst).
Både og - for flyskræk er lige så meget mangel på viden om hvad der forårsager rysten og hvor sikkkert systemerne er, som irrationel angst. det er jo rationelt nok at være bange for at falde ned og dø - så det er ikke som åbne pladser eller den type angst.

Jeg har undladt at gøre opmærksom på, at det er totalt ufarligt at flyve, det er at falde ned der kan være farligt -

men som nævnt -  det sker i princip utroligt sjældent grænsende til aldrig, for de mere kendte selskaber - så no worry. Jeg har personligt fløjet ca 2 gange om ugen i 40 år og masser af gange på asien og usa - og lige så totalt tryg jeg er inden, og er i stolen - lige så skrækslagen kan man blive enkelte gange hvor en voldsom turbulens kommer. Kun lige, når den går fra at køre helt fint ligeud - til pludseligt at lave et hop - men det er ret normalt at man får et chock over det, og det er intet at være bange for - De ved hvad de laver ude i cockpiet helt generelt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 22:07
Side 3 ud af 3 (23 indlæg)