Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg på Google+ er bloggen på vej ud?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg påtænker at få gang i min gamle blog igen, men overvejer om det overhovedet er besværet værd, fremfor at anvende en af de andre platforme.

Temaet for min blog har tidligere omhandlet IT, Politik og hvad der ellers faldt mig ind - altså en "traditionel"-blog.  Nu er der jo en del hype om Google Plus, så jeg overvejede at bruge indlægsfunktionen på min Google Plus profil - alternativt oprette en side (virksomhed/organisation) på Google + og bruge den som min blog.

Begrundelsen for at starte bloggen er flere... jeg vil gerne kunne skrive ldit om øst og vest, mine syn på forskellige samfundsemner og ikke mindst - skrive indlæg om hvad der sker i min virksomhed - livet som iværksætter, samt beskrive nogle af de produkter/services som vi tilbyder - også for at give lidt links til min virksomheds-site

Hvad tænker I - vil det bedre kunne svare sig for mig at starte en Wordpress blog op igen (på eget domæne som jeg forsat har liggende), eller er det bedre at vælge en social platform, som eksempelvis Google + (profil eller side)

Vh Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15

Jeg ville helt klart lave en 'rigtig' blog. Men når det så er sagt, så har jeg os set rigtig lange indlæg på Google +, som faktisk godt kunne være blog indlæg på ens egen blog.

Jeg har valgt at gøre det sådan, at jeg har en blog, hvor jeg evt. deler indlæggene på G+, med et par holdninger i G+ opslaget.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:25

En blog er stadig, og vil altid være, en god ide. 

Når det så er sagt, så kommer man ikke uden om Google+ i disse dage og slet ikke hvis man arbejder med online markedsføring. Få derfor din blog godt integreret med din Google+ side, så du kan bruge disse to sammen. 

Hvis du bruger WordPress som CMS til din blog, så ved jeg, at der findes nogle plugins, der gør, at dine besøgende kan svare via deres Google+ konto og på denne måde, får du virkelig de to medier til at snakke godt sammen :) 

Kristian Ole Rørbye

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:27

da jeg skrev svare, mente jeg, selvfølgelig at svare på comments på din blog via deres Google+ konto og på den måde, kommer det frem på deres Google+ væg :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 13:58

Det lyder fornuftigt begge to :)

Kristian: Jeg kan se at du har din blog liggende som en del af din firma-hjemmeside. Er det bevist ift. at få mere trafik til firmaet domæne, eller er der en anden årsag til at du ikke har valgt at ligge den på en andet domæne - evt. et subdomæne?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 15:49

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)