Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank update check!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom, du har lavet et guldkorn der kan bruges til meget mere Smile

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:15

Synes lige jeg ville nævne det. At jeg kan ikke komme ind på den igen. Denne gang bruger jeg en anden DNS (internet udbyderens egen).

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:35

Kim Vinberg:

Synes lige jeg ville nævne det. At jeg kan ikke komme ind på den igen. Denne gang bruger jeg en anden DNS (internet udbyderens egen).

Tak

Så blev APF Firewall sgi lige afinstalleret - det kan godt være det forhindrer angreb fra kina - men det skal sgutte forhindre danskere at komme ind på siden også.

Hellere at siden i små perioder kl. 02:00 om natten er slow fremfor at den er unreachable hele dagen igennem.

Kim - send mig lige en PB så sender jeg en flaske vin

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:01

Tom Frank Christensen:

Kim Vinberg:

Tak

Så blev APF Firewall sgi lige afinstalleret - det kan godt være det forhindrer angreb fra kina - men det skal sgutte forhindre danskere at komme ind på siden også.

Hellere at siden i små perioder kl. 02:00 om natten er slow fremfor at den er unreachable hele dagen igennem.

Kim - send mig lige en PB så sender jeg en flaske vin

og så virker det igen :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 22:08
Hej Tom, så er der også hul igennem her :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)