Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger job i Thailand - SEO, Linkbuilding, online markedsføring SEO tekster og lignene.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg søger job i Thailand inden for SEO, Linkbuilding, tekster, online markedsføring. Jeg har i alt over 12 års erfaring med alt indenfor webdesign og e-handel. Lige fra design, optimering, brugervenlighed, SEO, linkbuilding, Google Adwords, Google Analytics, de gængse værktøjer indenfor optimering.
Jeg er udadvendt og social, med et godt humør, og er god til at skabe relationer hurtigt.

Lige nu befinder jeg mig i Chiang Mai, og skal herefter til Bangkok, inden jeg tager hjem til Danmark igen d.30.juli.
Så hvis du kender til nogen eller selv har et firma der beskæftiger sig med ovenstående, så skriv gerne tilbage til mig hurtigst muligt. Så kunne vi jo mødes til en hurtig snak. Jeg har allerede været i kontakt med nogle af de danske online folk i Bangkok og Chiang Mai, men ønsker at tale/mødes med så mange som muligt så længe jeg er her i Thailand.

Er du frisk og kan bruge en som mig, så skriv til mig, hellere i dag end i morgen ;-).

Jeg har et midlertidigt Thai tlf. nr. hvor jeg kan kontaktes på dag og nat: +669 2097 6526 (virker måneden ud)
Eller skriv til mig på jan@netfever.dk

Mvh. Jan Bachmann

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Jo altså Kristian fra Move!arketing, hans firma ligger i Chaing Mai, prøv ham.

http://www.movemarketing.co.th
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 10:08

Jan Bachmann:

Hejsa

Jeg søger job i Thailand inden for SEO, Linkbuilding, tekster, online markedsføring. Jeg har i alt over 12 års erfaring med alt indenfor webdesign og e-handel. Lige fra design, optimering, brugervenlighed, SEO, linkbuilding, Google Adwords, Google Analytics, de gængse værktøjer indenfor optimering.
Jeg er udadvendt og social, med et godt humør, og er god til at skabe relationer hurtigt.

Lige nu befinder jeg mig i Chiang Mai, og skal herefter til Bangkok, inden jeg tager hjem til Danmark igen d.30.juli.
Så hvis du kender til nogen eller selv har et firma der beskæftiger sig med ovenstående, så skriv gerne tilbage til mig hurtigst muligt. Så kunne vi jo mødes til en hurtig snak. Jeg har allerede været i kontakt med nogle af de danske online folk i Bangkok og Chiang Mai, men ønsker at tale/mødes med så mange som muligt så længe jeg er her i Thailand.

Er du frisk og kan bruge en som mig, så skriv til mig, hellere i dag end i morgen ;-).

Jeg har et midlertidigt Thai tlf. nr. hvor jeg kan kontaktes på dag og nat: +669 2097 6526 (virker måneden ud)
Eller skriv til mig på jan@netfever.dk

Mvh. Jan Bachmann

Prøv at forhør dig hos Kristian Ole Rørbye - du kan finde ham her: http://www.amino.dk/members/Fluer/default.aspx

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 10:21

Tak for tilbagemeldinger ;-).

Jeg har allerede snakket med Kristian Ole her i Chiang Mai, samt Dennis Kjærgaard som også har til huse her i byen, og vi har gang i en dialog, men var nysgerrig efter om der var andre folk i området, eller andre områder, hvor der var nogen som kender nogen osv.
Kan iøvrigt kun tale godt omkring dem jeg allerede har snakket med, og de er virkeligt nogle gode gutter som er hyggelige at være sammen med og åbne for at hjælpe osv.

/Jan

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Bachmann:

Tak for tilbagemeldinger ;-).

Jeg har allerede snakket med Kristian Ole her i Chiang Mai, samt Dennis Kjærgaard som også har til huse her i byen, og vi har gang i en dialog, men var nysgerrig efter om der var andre folk i området, eller andre områder, hvor der var nogen som kender nogen osv.
Kan iøvrigt kun tale godt omkring dem jeg allerede har snakket med, og de er virkeligt nogle gode gutter som er hyggelige at være sammen med og åbne for at hjælpe osv.

/Jan

Kristian og Dennis er desværre de eneste to jeg personligt kender til.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:17

Jan Bachmann:
men var nysgerrig efter om der var andre folk i området, eller andre områder, hvor der var nogen som kender nogen osv.

Prøv evt Toke Terkelsen fra Bakuri software A/S

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:21

Hej Jan, 

Det har også været fedt at hilse på dig, de gange der ha været tid til det. 

Håber vi når det igen, inden du igen vender næsen imod Danmark. 

Mvh.

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)