Tjek min side converse-allstar.dk, som jeg deltager med i år.
Jeg forventer at den står helt klar om 1 uge.
Pardon hvis jeg tager fejl, men umiddelbart vil jeg mene, at du overtræder en eller anden form for rettighedslov, når du bruger selve brandnavnet i dit domæne?
Tjek min side converse-allstar.dk, som jeg deltager med i år.
Jeg forventer at den står helt klar om 1 uge.
Pardon hvis jeg tager fejl, men umiddelbart vil jeg mene, at du overtræder en eller anden form for rettighedslov, når du bruger selve brandnavnet i dit domæne?
-Mads
Det tror jeg du har helt ret i. - Jeg ville ikke gøre det.
Jeg deltager med http://hiphopper.dk og håber at kunne være med fremme, selvom jeg er helt grøn :-) Det er lidt en anden indgangsvinkel end de fleste, tror jeg, da siden vil indeholde meget, som ikke er direkte affiliate. Om ikke andet så er konkurrencen her da en kanon mulighed for at lære en masse. Fuld ild!
Eftersom jeg er helt grøn, har det meste tid været brug til bare at få siden til at gøre nogenlunde som jeg havde i tankerne ... Så nu skal der tilføjes tekst, rettes, billeder + film ind og så må jeg se på alt det med links, reklamer osv bagefter tror jeg er planen.
Bare det at kunne få links på forsiden i en tekst er jo nyt for mig
Lige en hurtig reminder: AffiliateDM er for nye sites uden indhold. Jeg er ikke 100 % striks, men jeg gennemgår hurtigt alle tilmeldinger, inden den første stillingstabel ryger online, og tjekker købsdato samt hvornår indhold er indekseret.
I og med at Affiliate DM er en gentlemanskonkurrence forventer jeg naturligvis ingen problemer. Just a heads up. ;-)