Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 44 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Webhosting og PHP-udvikling.
xsw.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:46

Laust Kehlet:

men til gengæld har vi fået oprettet omkring 75-80.000 sider - omkring 10.000 er indekseret so far. 

Det var satme en slat! Big Smile

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 21:05

John Bakken:

Claus Hansen:
28 indlæg næsten 30.000 ord og en ny Facebook side. Det er hvad http://sulivet.dk har opnået ind til videre. Indtjeningen er endnu ikke så stor (Et enkelt lead), men jeg hygger mig sku med at skrive til siden

Kunne være spændende at følge trafikken på så aggressiv udgivelse af tekst, kommer der uddybende opdateringer, eller er du villig til at smide et screen af din GA? (:

Med venlig hilsen
John Nylander Bakken 

Ind til videre har mit besøgstal ikke været så overvældende, hvilket jeg så er begyndt at arbejde på. Har idag lavet besøgs rekord med 61 indtil videre, men 20 af dem er fra Facebook, fordi jeg lige skrev lidt i en gruppe. Har ikke særlig mange fra søgninger, ranker ikke på noget godt endnu.

Jeg begynder at satse lidt på Facebook nu her, for det er ikke nemt at ramme unge studerende, for ofte søger det på ord som billigt et eller andet.

Jeg har 2 udfordringer ved min side, den ene er at ramme den rigtige målgruppe, og den anden er at få noget profit ud af en side som ikke lige umildbart vil tiltrække handlende. Jeg har ikke så mange affiliate link på siden endnu, men venter også lidt på nogle besøgs. 

Dog vil jeg forsætte med at smide rigtig mange indlæg op, som skal ramme nogle Long Tails ord i første omgang. Derefter håber jeg at kunne ranke på nogle andre vigtige ord.

Det er en langtids projekt jeg arbejder på, og regner ikke med at lave det store profit de første par måneder, men håber mere på at få mit website ud til nogle studerende som så måske vil besøge den, hvis de lige skal tjekke nogle infomationer.

Jeg tror og arbejder de timer jeg kan for at få en rigtig god og stor side

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:13

De sidste 3 uger har jeg kun haft lidt over 400 unikke besøgende, så glæder mig for alvor til at få set på SEO og langsomt opleve tallet vokse Smile

Dette projekt er nok også gået lidt udover affiliate, eftersom at jeg bestemt håber/forventer at jeg også nyder at skrive på siden om både 1 og 2 år, samt kunne udvikle den større med tiden.

Målet er 1 salg inden året er omme Skype-BigSmile

- Det mest positive at jeg ikke har mistet lysten eller modet! ...

Skal man forvente at vinderen bliver fundet efter et halv års tid, var det ikke ca så lang tid det tog sidste år ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Kristensen:

De sidste 3 uger har jeg kun haft lidt over 400 unikke besøgende, så glæder mig for alvor til at få set på SEO og langsomt opleve tallet vokse Smile

Dette projekt er nok også gået lidt udover affiliate, eftersom at jeg bestemt håber/forventer at jeg også nyder at skrive på siden om både 1 og 2 år, samt kunne udvikle den større med tiden.

Målet er 1 salg inden året er omme Skype-BigSmile

- Det mest positive at jeg ikke har mistet lysten eller modet! ...

Skal man forvente at vinderen bliver fundet efter et halv års tid, var det ikke ca så lang tid det tog sidste år ?

Jeg er blevet afhængig af det tror jeg :) Min kæreste mener nok jeg bruger for meget tid på det, men når ja så længe jeg elsker det er det sku det værd!

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 76
Fra  SimonSimon I/S Skrevet kl. 21:27

Claus Hansen:
Hvordan går det jer andre med indlæg og ord?

Der er også blevet fyldt noget guf på BedreByg.dk efterhånden. Når de 50.000 ord er nået får den lov til at stå og trække lidt trust :-)

BedreByg.dk - Bliv klædt godt på til dit næste byggeprojekt

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:48

SimonSimon:

Claus Hansen:
Hvordan går det jer andre med indlæg og ord?

Der er også blevet fyldt noget guf på BedreByg.dk efterhånden. Når de 50.000 ord er nået får den lov til at stå og trække lidt trust :-)

Det ser godt ud Simon! - Nogen leads endnu? :)

Med venlig hilsen
John Nylander Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Silkeborg
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 76
Fra  SimonSimon I/S Skrevet kl. 08:45

John Bakken:
Det ser godt ud Simon! - Nogen leads endnu? :)

Nej desværre :-)

BedreByg.dk - Bliv klædt godt på til dit næste byggeprojekt

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 09:10

Claus Hansen:

Jeg er blevet afhængig af det tror jeg :) Min kæreste mener nok jeg bruger for meget tid på det, men når ja så længe jeg elsker det er det sku det værd!

Havde jeg mere tid kunne jeg også nemt sidde langt flere timer med siden ... Men det kan være svært at argumentere for at læsning omkring SEO skal prioteres højere end renovering af badeværelse Skype-BigSmile

Men rart at se at der stadig er mange som er godt aktive og nyder arbejde, der skal nok også være nogle der er gået lidt død grundet de ikke har haft salg eller lign.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 09:31

Hejsa

Er der noget nyt mht. at få www.affiliatedm.dk til at virke igen ??? (fejlkoden i toppen af siden)

De bedste hilsner

Jan Bachmann

Side 44 ud af 76 (758 indlæg)