28
indlæg næsten 30.000 ord og en ny
Facebook side. Det er hvad
http://sulivet.dk har opnået ind til videre. Indtjeningen er endnu ikke så stor (Et enkelt
lead), men jeg hygger mig sku med at skrive til siden
Kunne være spændende at følge trafikken på så aggressiv udgivelse af tekst, kommer der uddybende opdateringer, eller er du villig til at smide et screen af din GA? (:
Med venlig hilsen
John Nylander Bakken
Ind til videre har mit besøgstal ikke været så overvældende, hvilket jeg så er begyndt at arbejde på. Har idag lavet besøgs rekord med 61 indtil videre, men 20 af dem er fra Facebook, fordi jeg lige skrev lidt i en gruppe. Har ikke særlig mange fra søgninger, ranker ikke på noget godt endnu.
Jeg begynder at satse lidt på Facebook nu her, for det er ikke nemt at ramme unge studerende, for ofte søger det på ord som billigt et eller andet.
Jeg har 2 udfordringer ved min side, den ene er at ramme den rigtige målgruppe, og den anden er at få noget profit ud af en side som ikke lige umildbart vil tiltrække handlende. Jeg har ikke så mange affiliate link på siden endnu, men venter også lidt på nogle besøgs.
Dog vil jeg forsætte med at smide rigtig mange indlæg op, som skal ramme nogle Long Tails ord i første omgang. Derefter håber jeg at kunne ranke på nogle andre vigtige ord.
Det er en langtids projekt jeg arbejder på, og regner ikke med at lave det store profit de første par måneder, men håber mere på at få mit website ud til nogle studerende som så måske vil besøge den, hvis de lige skal tjekke nogle infomationer.
Jeg tror og arbejder de timer jeg kan for at få en rigtig god og stor side