Kære Programmør Jeg tror jeg har et godt koncept til en ny IT løsning. Efter at have lavet noget research, har jeg fundet en mulighed for måske at servicere de IT brugere, som ofte læser nyheder fra forskellige sider på internettet. Men da jeg ikke selv er programmør eller på den måde teknisk kyndig, har jeg brug for hjælp. Først og fremmest til at be- eller afkræfte om min ide er mulig. Og hvis muligt, så dernæst en samarbejdsaftale. Så sidder du og tænker, "jeg keder mig, bare der var et eller andet sjovt projekt, jeg kunne lave sammen med andre, og få en masse sparring og sjove timer til at gå med". Så er dette her måske noget for dig, jeg ved som sagt ikke meget om mulighederne, men jeg ved der et behov og et marked. Send mig en mail jacobkingo@hotmail.com fortæl kort om din baggrund og din nuværende status, så skriver jeg straks tilbage og uddyber min ide mere detaljeret :) Jacob |
Et godt råd vil være at fortælle omkring lønning. Ofte er nye IT projekter baseret på at en programmør bruger umenneskelig mængde tid på at få lavet et produkt, der først derefter vil vise sig om det holder i virkeligheden.