Hej Amino'er. Min ven har været ved at fortælle mig om nogle "nye" fænomener (i hvert fald for mig!), kaldt Affiliate programs og 3rd part billing. JEg kunne ikke helt forstå ham og hvad de helt nøjagtigt går ud på, så håber i kan være mig lidt behjælpelige med, hvad de to begreber betyder og hvad man kan bruge dem til? Så vidt jeg kunne forstå på ham, så handler 3rd part billing om, at man kan bruge noget andre har lavet på sin egen hjemmeside mod betaling til den tredje part, som har givet dig adgang til det du vil bruge. (Ved ikke helt om det giver mening? :) ) Og så vidt jeg kan forstå og læse mig lidt frem til, så betyder Affiliate programs, at man kan modtage penge fra større hjemmesider eksempelvis Amazon.com, hvis du har en hjemmeside, som skaber så meget trafik, at de synes det kunne være fordelagtigt at arbejde sammen med dig og din hjemmeside, så du sender din hjemmesides kunder videre til amazon.com eller i hvert fald giver dine besøgende muligheden for dette. Er det helt forkert eller? :-) Håber der er nogle som kan hjælpe, så jeg bedre kan finde ud af, hvad det egentlig handler om :) På forhånd tak og god weekend til alle! Mvh Mike V |
Affiliate programs & 3rd part billing
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)