Hej Amino :) |
"Virker ikke" er et utrolig bredt emne :)
Hej Amino :) |
Ung iværksætter med store drømme
"Virker ikke" er et utrolig bredt emne :) |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Hej Marc, Adobe BrowserLab var tidligere din bedste mulighed, men det er lukket ned siden Marts 2013. Der findes en del andre services online, hvor du kan indtaste url på din side, hvorefter den bliver vist/checket i alle browsere, nogle af dem også på flere forskellige styresystemer. En liste over alternativer finder du her: Håber du finder fejlen, eller kan komme videre :) Venligst, |
Tak for svar og for linket :) Marc |
|
Siden loades, men den bliver hvid uden noget indhold. Det var det jeg mente :) |
Hej Bjarke. Min "kurv" side virker ikke i alle browsere. og min betalingsside virker også kun i nogle browsere. Jeg har åbnet op for siden nu så det kan ses på egen skærm :) |
Hej Marc, Jeg må melde pas på den her. Jeg får blank hvis skærm når jeg tilføjer et produkt til "kurven" på både Firefox og IE. Siden den loader indeholder intet mellem de to BODY tags. Jeg tror du skal have fat i dem der har udviklet din webshop (eller dem hvis kode du benytter dig af) medmindre der er nogen der har erfaring herinde med samme system. Lykke til med det :) Venligst, |
Mange tak fordi du gad at bruge din tid på det, det er jeg glad for :) |