Nå men klokken er 01.33 her hvor jeg er, og jeg skal op og spille tennis i morgen, så jeg vil smutte i seng, men hvis vi skal se på den analytics sammen, og se om der er fejlkilder i forhold er det velkommen til at skrive igen.
Så må du komme godt i seng og blive ordentligt udhvilet :)
Jeg må lige sende dig en PM på et tidspunkt, da jeg er sikker på jeg kan nyde godt af lidt sparring på analytics-delen.
Tak for den positive feedback! Det er sku lækkert at høre især når det kommer fra en konkurrent.
Janteloven kan være en tung fætter at danse med. På den anden side så ved man at man har ben i næsen, hvis man som ny i feltet kan klare sig helskinnet igennem:)
Jeg må lige sende dig en PM på et tidspunkt, da jeg er sikker på jeg kan nyde godt af lidt sparring på analytics-delen.
Og nu tjekkede jeg så lige fra laptoppen ved siden af sengen alligevel, og med den der attitude skal du nok nå langt. Du tilføjer mig bare på skype på webcoders_dk (webcoders support), så vil jeg meget gerne vise dig hvordan du eksempelvis filtrere uønskede ip´er fra, så kan du til gengæld lære mig lidt om at forblive positiv og åben i en diskussion, for det er du hundrede procent bedre til end jeg.
Hav en rigtig god aften, jeg håber at høre fra dig.
Tak for den positive feedback! Det er sku lækkert at høre især når det kommer fra en konkurrent.
Janteloven kan være en tung fætter at danse med. På den anden side så ved man at man har ben i næsen, hvis man som ny i feltet kan klare sig helskinnet igennem:)