Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til nyt projekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger en partner til et nyt projekt  - Det er en shop hvor vi sælger alt fra Skjorter til golfbolde til halvpris, vi køber varene selv eller aftaler med andre firmaer. 
Alt behøves dog ikke at være kendte Mærker, vi kan f.eks også købe Tandplejning, Blackmask og så videre. 

Jeg har ikke så meget at skrive her om det, men hvis du er interesseret kan du så ikke lige skrive nærmer.  

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:31

Du kunne skrive hvad du søger i en partner ?

- Er det økonomisk støtte til reklame

- Skal han havde viden om fx salg eller andet området ?

- Osv ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:35

Ja undskyld det fik jeg ikke med 

Han må gerne have et godt starts kapital, Han skal også kunne få et CVR Nummer, da jeg ikke kan, da jeg er under 15, Ellers er der ikke noget.  

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 11:59

Oliver123:

Ja undskyld det fik jeg ikke med 

Han må gerne have et godt starts kapital, Han skal også kunne få et CVR Nummer, da jeg ikke kan, da jeg er under 15, Ellers er der ikke noget.  

Du kan godt få et CVR nummer på trods af at du endnu ikke er myndig. Jeg er selv 16 og er ved at starte virksomhed med en kammerat, han er 15. Vi har så fået oplyst at vi ikke behøver at få et CVR nummer til at starte med, men at vi derimod skal have det når vi kan "forudse" at vi vil få omsætning for 50.000kr. 

Men hvis du gerne vil køre med CVR nummer fra starten af skal der sendes en ansøgning til statsforvaltningen med dine forældres underskrift på. 

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:14

Skriv også gerne noget om hvad du tilbyder. Kan du lave hjemmesiden, skal du stå for indkøb, har du allerede nogle aftaler? Hvad er det partneren får ved at arbejde med dig i stedet for at starte selv, og har du en plan for hvordan I skal skille Jer ud fra blandt andet dealfighter?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)