Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til importører! Eller evt. forslag af slag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino,
Jeg har hjemmeside klar og promotere. Det eneste jeg mangler er nogle billige importerer til smykker (helst håndlavet). Nogle forslag?

Eller hvis nogen sidder inde med en skide god idé. Som f.eks dem som valgte at sælge Black mask fra noget tid siden. Wayfare solbriller, White teeth, Black mask osv. er jeg ikke interesseret i. Noget nyt!
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Op!
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:36

Hej Knudsen.

Hvor store mængder har du tænkt dig at købe hjem? Eller baserer du det på dropshipping?

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:53
Hej Simon,
Jeg tænker mænger i nærheden af 100-200, og dropshipping kunne godt være en mulighed. MEN ikke noget must :-)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 11:06

Hej Knudsen.

Der er jo altid at gennemgå Alibaba eller lign og se om der er noget der falder i din smag, men ellers kan du også følge lidt med på http://smykkeforum.dk hvor der sidder massere af smykkedesignere, leverandører osv og skriver hver dag ;o) 

Hvis du vil bruge dropshipping til at udvide dit sortiment eller lign kan du se på http://dropshipbase.dk/dropshipping/dropship-leverandorer/ om der skulle være noget du kunne bruge. 

Ellers kan du jo altid tjekke trendsales om der er nogen der laver og sælger nogen smykker du selv synes er flotte også få lavet en fast forhandler aftale med en designer derinde fra. 

Det var det jeg lige havde at bidrage med, håber du kunne bruge noget af det :-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)