Jeg har fået en forespørgsel på facademaling af hus i Hadsten via en af mine leads-hjemmesider.
Normalt har jeg en jeg samarbejder med som jeg sender disse leads, men da vedkommende er på ferie søger jeg en der har lyst og tid til at afgive en tilbud til forespørgeren.
PM mig hvis du maler facader i Hadsten og ønsker at afgive tilbud. Det kan jo i sidste ende, ende med en kunde til dig.
Kun seriøse henvendelser fra faglærte malere, der er medlem af Malerforbundet, tak.
Ser frem til at høre fra jer.
PS.: Dette er selvfølgelig et gratis lead fra mig til en amino og jeg ønsker ikke nogen form for betaling for formidling af en forhåbentlig fremtidig kunde til dig.
Det her var mere tiltænkt en Amino. Plus, det ville heller ikke være så smart af mig at sende en lead afsted til en "konkurrent", da I jo også, ligesom min egen hjemmeside formidler leads.
Håber der er nogen Aminoer der ønsker en gratis lead, ellers må jeg kontakte vedkommende og meddele at jeg desværre ikke kan give et tilbud, da min samarbejdspartner er på sommerferie.