Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Video Guider - Codex Design

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino´er.

I forbindelse med at jeg laver en hulens masse wordpress hjemmesider for personer og virksomheder, har jeg oprettet en Video sektion. Her har jeg lige hurtig lavet 21 video tutorials om meget simple funktioner og ting man kunne være i tvivl om som ny bruger af wordpress. Målet er dog i fremtiden at der vil være meget mere kompliceret guide også til de mere erfarende brugere.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i synes, design af hjemmesiden er selvfølgelig simpel, da hovedformålet kun er at vise video og intet andet. Den skal fungere som en hjælp, når jeg har kunder der spørg "Hvordan laver jeg en side?" så kan jeg lynhurtig smide dem over på den video feks.

Men ja, hvad synes i?

Codex Design Video: http://codex-design.dk/video/

Mvh

Jesper

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:52

Yes

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 20:00

Fantastisk! Jeg glæder mig til at se flere videoer :-)

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:35

Super fornemt arbejde, dem kan der helt sikkert linkes til i MANGE tråde herinde hvor folk spørger om hjælp. Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:23

Rigtigt gode kortfattede videoer. Alle kan være med, og de er som sagt meget kortfattede, så man ikke mister koncentrationen. I din video om hvordan man skjuler elementer, bruger du dog "display:none;", hvilket efter min forståelse ikke er godt for SEO. Desuden redigerer du direkte i temaets style.css og laver ikke et child-theme, men så forsvinder ændringerne jo når man opdaterer. Ellers rigtigt gode videoer!

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Fra  Codex Design Skrevet kl. 21:26

Jeg skal nok vise nogle videoer med Child tema og muligvis opdatere den nuværende :) Tak for ordene gutter. Skal nok få smidt en masse nye videoer op :)

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Fra  Codex Design Skrevet kl. 16:41
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)