Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks mest stilfulde erotiske webshop ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke man kunne finde nogle herinde der kunne hjælpe med at få læst de værste fejl igennem, for et mindre beløb - Evt smide den på Freelancer ...

Aner dog ikke hvad sådan noget koster, men syntes ofte folk plejer vil hjælpe for mindre beløb, trods alt ingen der siger det skal studeres og nærlæses 50 gange af personen.

(Tager lige selv et kig på siden senere i aften)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Det danske net flyder med stave og grammatiske fejl. Dansk er svært at håndtere.

Det er snart sådan at velskrevne sider skiller sig ud ved at være korrekte.

Det er vi nogen, der lægger mærke til.

Sådan helt personligt, lægger jeg mærke til systemet i stavefejlene. Man kan se og påstå at denne eller hin skribent er gået ud af ottende klasse. Man kan se hvornår, det sker, og man kan se hvilken grammatik, der ikke er lært.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 07:35

Hold kæft hvor jeg lyder gammelklog i mit forrige indlæg.

Det beklager jeg. Ikke så smart.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 07:47

Shoppen ser fin ud, men jeg ville gøre noget ud af toppen, den ser noget pixeleret ud på min retina skærm. Det er især tydeligt ved teksten.

Se her: http://i.imgur.com/Yttfmcm.png

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 08:28

Jens S:

Hold kæft hvor jeg lyder gammelklog i mit forrige indlæg.

Det beklager jeg. Ikke så smart.

Men du har jo ret. Stave- og grammatikfejl på en side virker også i mine øjne useriøst. Selvfølgelig gør dette sig mindre gældende ved mindre fejl på webshops, men er det pludselig noget andet man laver på nettet er det vigtigt at alt er stavet korrekt. Og som en tidligere har nævnt, det koster ikke så meget at få korrekturlæst sin side :)

Til trådstarter:
Jeg synes det er en ret flot side. 

http://prntscr.com/1fhx88 Den her boks tror jeg ville være bedre rent grafisk hvis den gik fra grå til rød når man kørte musen over den.

Der er også noget tom plads til højre for boksen (på forsiden). Dette kunne måske udnyttes bedre, da det virker lidt klodset når der er et så stort centralt område uden indhold på. Det ville nok ikke gøre noget at der kom endnu flere produkter dernedad, så det fyldte hele siden. 

Over overskriften "bestsellers" på forsiden ser det ud som om der er et billede der ikke vil loades, eller ikke eksistere. Det ser heller ikke super professionelt ud. Du kan se det hér

Desuden kan jeg også anbefale Zopim, som vidst nok er blevet nævnt tidligere i indlægget.   

Men alt i alt en flot side.

God dag! Smile 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Horsens
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Elodea ApS Skrevet kl. 19:56

Daniel Poulsen:

http://prntscr.com/1fhx88 Den her boks tror jeg ville være bedre rent grafisk hvis den gik fra grå til rød når man kørte musen over den.

Vil vi overveje det, men har valg det rødt for blikfang. En grå er måske mere stillet, men går også mere i et med rasten af siden.

siden er ikke helt færdig, så der kommer noget ved siden af boksen på et tidspunkt.

Daniel Poulsen:
Over overskriften "bestsellers" på forsiden ser det ud som om der er et billede der ikke vil loades, eller ikke eksistere.

Ved ikke hvad det er for et billede du snakker om, men er det når du trykker på "bestsellers" jeg kan ikke se det må mine skærme.

Hvor meget betyder det for folk med en livechat? og hvor meget tid vil det tage os at holde sådan en?

Der skal lige kikkes på det billedet øverst så det er helt klart.

tak for jeres svar.

Hvor finder man en der kan læse korrektur?

Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:27

God ide med vejledning til produkterne. Held og lykke med projektet. Smile

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Katrine :
Ved ikke om man kan få andre til at kikke det igennem, men har dog også læst en masse fejl og dårlige formuleringer hos konkurrenter.

Ja nettet er fyldt med stavefejl, men det er en dårlig undskyldning for ikke selv at rette sine egne. :-) 

Jeg har ikke set på siden, og ved derfor ikke hvor stor en opgave det er, men du kunne jo som en start smide teksterne over i f.eks. word og køre en stave- og grammatikkontrol, så er du i det mindste godt i gang selv. :-) 

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 21:36

Jeg har kikket. Det er temmelig voldsomt.

Hvis alle tekster lå i word, ville det ikke være så uoverkommeligt.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)