Mon ikke man kunne finde nogle herinde der kunne hjælpe med at få læst de værste fejl igennem, for et mindre beløb - Evt smide den på Freelancer ...
Aner dog ikke hvad sådan noget koster, men syntes ofte folk plejer vil hjælpe for mindre beløb, trods alt ingen der siger det skal studeres og nærlæses 50 gange af personen.
Det danske net flyder med stave og grammatiske fejl. Dansk er svært at håndtere.
Det er snart sådan at velskrevne sider skiller sig ud ved at være korrekte.
Det er vi nogen, der lægger mærke til.
Sådan helt personligt, lægger jeg mærke til systemet i stavefejlene. Man kan se og påstå at denne eller hin skribent er gået ud af ottende klasse. Man kan se hvornår, det sker, og man kan se hvilken grammatik, der ikke er lært.
Hold kæft hvor jeg lyder gammelklog i mit forrige indlæg.
Det beklager jeg. Ikke så smart.
Men du har jo ret. Stave- og grammatikfejl på en side virker også i mine øjne useriøst. Selvfølgelig gør dette sig mindre gældende ved mindre fejl på webshops, men er det pludselig noget andet man laver på nettet er det vigtigt at alt er stavet korrekt. Og som en tidligere har nævnt, det koster ikke så meget at få korrekturlæst sin side :)
Til trådstarter: Jeg synes det er en ret flot side.
http://prntscr.com/1fhx88 Den her boks tror jeg ville være bedre rent grafisk hvis den gik fra grå til rød når man kørte musen over den.
Der er også noget tom plads til højre for boksen (på forsiden). Dette kunne måske udnyttes bedre, da det virker lidt klodset når der er et så stort centralt område uden indhold på. Det ville nok ikke gøre noget at der kom endnu flere produkter dernedad, så det fyldte hele siden.
Over overskriften "bestsellers" på forsiden ser det ud som om der er et billede der ikke vil loades, eller ikke eksistere. Det ser heller ikke super professionelt ud. Du kan se det hér
Desuden kan jeg også anbefale Zopim, som vidst nok er blevet nævnt tidligere i indlægget.
Ved ikke om man kan få andre til at kikke det igennem, men har dog også læst en masse fejl og dårlige formuleringer hos konkurrenter.
Ja nettet er fyldt med stavefejl, men det er en dårlig undskyldning for ikke selv at rette sine egne. :-)
Jeg har ikke set på siden, og ved derfor ikke hvor stor en opgave det er, men du kunne jo som en start smide teksterne over i f.eks. word og køre en stave- og grammatikkontrol, så er du i det mindste godt i gang selv. :-)