Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til salg af foredrag - Gode råd og tips søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino jeg står og skal til at lave en side med henblik på køb af foredrag om Idrætskader, rygkirugi og sundhed. (Er ikke mig der holder disse fordrag) 

Jeg vil selvfølgelig allerede nu gerne have tips og råd, og har da også lige et spørgsmål. 

Jeg er lidt på bar bund når det kommer til hjemmesiden, skal få den kodet helt fra bunden, eller kan et CMS klare opgaven. Jeg har selvfølgelig en ide om hvad der er vigtigt for siden, som f.eks. god mulighed for at fremhæve referencer osv. Vil dog gerne høre hvad i har erfaret i denne sammenhæng, hvad har virket for jer, CMS eller helt fra bunden?

Er der bestemte ting du har erfaret er vigtigt for sådan en side, hvad sælger? hvad gør ikke? (svinger selvfølgelig fra målgruppe til målgruppe, men sådan helt generelt og basalt, hvad har så virkert for dig) ALLE do's and dont's i denne sammenhæng kan bruges!

Er første gang jeg bevæger mig ind på det felt her, indtil nu er henvendelserne kommet til os helt af sig selv, og gør de forsat, men der er en stor indtjeningsmulighed i også at komme online. Så alle råd mht. salg af foredrag på nettet kan mere eller mindre bruges! 

På forhånd tak!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)