Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af bil fra irland til DK

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen håber i kan hjælpe lidt her.. selvom det ikke har så meget at gøre med hvad der ellers sker på dette forum..

Jeg skal have sendt en bil fra Irland til DK jeg har talt med DSV, Bluewater og Leman og umiddelbart har jeg fået det bedste tilbud fra Bluewater på 14500 kr med moms. Kender i andre fragt firmaer der evt kunne tage såden en opgave.. skal siges det bliver som privatperson

Håber i kan hjælpe

Mvh Tim

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 08:28

Har du prøvet at regne på hvad det vil koste at køre den hertil i færgeafgifter, benzin etc., og så evt. betale en studerende et par tusinde for det?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:55

Thomas1974:

Har du prøvet at regne på hvad det vil koste at køre den hertil i færgeafgifter, benzin etc., og så evt. betale en studerende et par tusinde for det?

Hehe, må godt nok sige at det er noget af en tur og det vil tage lang tid. Har selv været i Irland, dog med fly, og tvivler på det vil blive let at få den fragtet af en sturende fra Irland til Danmark (han skal jo både frem og tilbage på en måde).

// Jesper Skov

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:13

I følge Shell's vejfinder er der ca. 1700 Km fra Dublin til Kbh, hvor de 1500 er motorvej.

Med mindre det er en meget speciel bil, så ville jeg da tage og nyde turen en weekend. 

/Martin

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 13:18

Mener man kan sejle direkte til Frankrig, derefter er det vel næsten ligeud;-)

Men ja, det koster en enkeltbillet medfly, som vel kan fås til en tusse.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:28

Fuldstændig enig, hop på et RyanAir-fly, snup en bus fra lufthavnen til din destination, saml bilen op, drøn til Rosslare, tag færgen til Cherbourg, nyd turen ad motorvejene og voila, den tur er hurtigt overstået. Hell, det er lige før jeg gerne gør det for dig. :D

Tilmeldt 14. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:59

Ja det er en rigtigt god ide :-) gjorde jeg også men det resulterede i at bilen blev beslaglagt i en politi razzia og står nu i en impount i Carlow :( viste sig at de er ret emsige med forsikring selvom vi troede alt var i orden!! Europlader gælder ikke i Irland og Danmark som de eneste lande..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)