Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NETS med kæmpe gebyr!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 57
Fra  bubblemedia Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Vi har en kunde, som nu et par gange har været udsat for svindel med betalingskort, hvilket selvfølgelig resulterer i en politianmeldelse og tilbagebetaling af pengene til den intetanende kortejer...

Mit indlæg er dog rettet mod det gebyr som NETS tager for at lave en tilbagebetaling, da det koster 200 kr.
 - som sådan kan jeg godt se de har en administration med det, men er jo deres ydelse som bliver svindlet med, så er vel også lidt deres ansvar! 

Nogen der ved om man kan undgå dette? :)

God sommer!!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:02

Kæmpe og Kæmpe.. :)

Men ja, irriterende oveni tabet på svindlen.

det er et par år siden jeg har prøvet, men der kostede det vidst DKK 250,- .

Jeg tror ikke du kan slippe på anden vis end at undgå svindlerne :(

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 20:11

Hej Daniel,

Der er vel ikke noget mere irriterende når man pludselig finder ud af, at et salg desværre egentlig er svindel. Jeg ved ikke om den seneste beslutning omkring fald af NETS og dets gebyrer også inkluderer dette, men alternativt kan webshop ejeren vælge 3D secure. På denne må vil ejeren på ingen måde hæfte for noget.

God sommer :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 20:51

Inden man vælger 3D Secure, så overvej lige hvor mange kunder som forlader jer fordi i har det..
Jeg har det selv, men overvejer at droppe det, jeg har dog ingen tal på hvor mange som smutter pga den ekstra kode (altså udover svindlerne) :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 21:11

GuruGuy:

Inden man vælger 3D Secure, så overvej lige hvor mange kunder som forlader jer fordi i har det..
Jeg har det selv, men overvejer at droppe det, jeg har dog ingen tal på hvor mange som smutter pga den ekstra kode (altså udover svindlerne) :-)

Helt enig!

Jeg havde det faktisk i hovedet, mens jeg skrev mit indlæg omkring 3D secure.

3D secure har selvfølgelig den store negative ulempe, at folk enten ikke har 3D secure og ikke gider oprette det, eller at de har glemt password og ikke orker, at bøvle med det.
Det er desværre ikke så gennemtænkt endnu. Måske man i fremtiden kan få tilsendt koden som sms, som i mange andre lande.

DOG kan det stadig godt svare sig, hvis man har produkter der har en relativ høj pris, eller produkter som desværre meget ofte er offer overfor svindlere.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)