Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Efter at have siddet med min hjemmeside i lang tid nu og prøvet at se hvilke forbedringer der påkræves er min hjerne ved at gå i stå.

Derfor vil det være dejligt med nogle friske øjne til at anskue tingene.

Så vil i ikke være sød og give mig noget konstruktiv kritik, til alt hvad der falder jer ind. Altså tekst, opsætning, er budskabet tydeligt nok osv

Det skal lige siges at jeg deler indgangs side med nogle andre klinikker og denne skal i ikke kommentere på, da der kommer til at ske ændringer på den front i nærmeste fremtid. På forsiden er der en rubrik der hedder find din klinik, så kommer man ind på et danmarkskort hvor i skal klikke under Århus. Derfra er det min side alene.

Siden er.  www.naturligvis.nu

Glæder mig til at høre fra jer.

Hilsen Christina Conrad. Naturligvis

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 15:39

Det er ikke så let at kommentere på en hjemmeside der ikke fungerer.

Får bare følgende fejl:
The query: SELECT * FROM applications WHERE UID="app02"

failed with the error:

Tilmeldt 15. May 07
Skrevet kl. 15:51

Hmm mærkeligt, jeg var derinde for bare to timer siden.

Har lige skrevet til dem der laver det grafiske og tekniske, så må lige afvente svar.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 21:49

Jeg testede siden kl. 21.00 og her var der ingen fejl.

Om siden vil jeg sige at det er godt du snart får din egen startside for det var dog en bøvlet måde at komme ind på :-)
Det var trods alt enkelt nok at finde ud af, men nu havde du jo også fortalt hvordan.

Det første intryk jeg får af siden er en ok side med nogle pæne billeder.
Jeg ville personligt fjerne de forfærdelige grimme grønne menu kasser i venstre side, de er skæmmende!!!
Dernæst er det somom der mangler en form for information når jeg klikker på menupunkterne, feks. klikker jeg på 'kosmetik'
og herefter kommer en række underpunkter til syne, jeg vil lave en oversigt når der klikkes på et menupunkt, hvor der blev fortalt lidt om kategorien og
evt. et par link til nogle af produkterne.

En ok side, men lidt indholdsløs.
Håber du kan klare lidt kritik :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 15. May 07
Skrevet kl. 12:04

Ja nu virker den igen.

Kan sagtens klare lidt kritik ellers komme jeg jo aldrig videre.

Jeg har prøvet at holde det enkelt, da jeg personligt syntes at der ofte sker alt for meget på diverse hjemmesider, men måske jeg har holdt lidt for meget igen.

Ellers andre der har lyst til at komme med en kommentar?  Meget gerne nogle kvinder også, da det jo er min store mål gruppe.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 12:27

Rigtigt flot og nytænkende design.

Men hvis jeg var dig, så ville jeg få taget et billede af en af klinikkerne og få det lagt på forsiden og samtidig fremhæve nogle af de behandlinger man kan få på jeres klinikker.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)