Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bærbar - hvem kan anbefales ... (min DELL bærbar har brændt motherboard af 2 gange)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Ny bærbar - hvem?

Siden 2004 har jeg købt bærbar pc ved Dell, men nu har jeg mistet tålmodigheden med dem. Batterier der generelt går død efter 1 år og nu vores "nyeste", Inspiron N7110, som for anden gang brænder motherboarded af - 1. gang efter 1 måned og nu 2. gang efter 14 måneder !

1. gang kom de hurtig på min firmaadresse og skiftede motherboard, men nu vil de ikke yde den service igen, men forlanger at jeg skal sende den ind til rep. (jeg kan bare ikke undvære den i længere tid) ...

Så nu er jeg i markedet for en ny bærbar - hvem har I gode erfaringer med?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 10:05

Lenovos T serie.

Især deres T4xx serie er jeg glad for. Kombineret med deres dock er det noget af det bedste jeg har set.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 10:10

Jeg har kigget på lenevo thinkpads Dell asus osv. Mange med Win 8 det ville jeg gerne ha for et måned siden, men nu er jeg blevet så kun på Apple MacBook så vild med dem overvejer seriøst at købe en! :D

Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:46

Jeg vil gerne anbefale Apples bærbare. Du skal nok gå efter Macbook pro.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:15

Hej "Blankensteiner"

Jeg har rigtig gode erfaringer med ASUS, deres bærbare fungerer barer (dog min datter havde et mindre problem, men fik en fantastisk service).

Mvh

www.ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)