Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lastbil ruter?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jensen- synes det er ikke ret pænt af dig at byde med østeuropæiske priser ind her i tråden. Vi har da mange danske speditører her i landet der gør sit bedste for at bevare arbejdspladser, og en ordentlig betaling af chaufførerne / vognmænd m.m.

Også kommer jeg lige i tanke om et ordsprog, som hang over disponentens skrivebord:....Sklaver skal sælges....de kan ikke fyres.

Fortsat god weekend

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:31

Michael R. Gertz:

Der kører da mange Andreas Andreasen lastbiler rundt endnu.

Det er jo egentlig meget naturligt, når man kender en smule til branchen.. 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:07

I disse EU-tider er det vel meget naturligt at byde ind med udenlandsk arbejdskraft? I dag handler det om god service - jeg er sikker på, at man kan få øje på det.

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:10

Det er desværre bare en kendsgerning at det er for dyrt at køre sydpå med danske chauffører :(

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 10:57

hej nu ved jeg ikke om du har lastbil kort men husk der er en helvede masse regler for at må kører ud i europar du skal ikke kun ha lastbil kort du skal ha førerkort og eu kort har du ikke det kan man godt glemme det sorry. og så er det heller ikke bare sådan lige ud og købe en lastbil du skal ha tror det et kursus for at kan købe en lastbil og så skal du op og ha en vognmandstilladelse mener jeg den hedder til hver lastbil. bare så du ved det

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:49

Ingen tvivl om det, men det er da ikke afhængig af at kunne byde en god service.

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Evening Star Skrevet kl. 13:34

Hej 

Jeg tænker bare hvis du ikke ved hvor der er mulige kunder i Danmark du kan køre for så skal du nok ikke købe nogle lastbiler for det gods du skal køre med kommer jo ikke selv til dig?????

hilsen

Bjarne

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)