Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til opsætning af webshop

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Beigarth:

Kan ikke umiddelbart se, at temaet kan hentes.

Nogen konkrete bud på, hvor jeg kan finde det eller hvad det vil koste at lave et lignende? Er kun den øverste del med det store billede og de små billeder under jeg er interesseret i. Resten skal jeg ikke bruge

Mig der er galt på den, beklager. koster et medlemskab. Jeg var bare logget ind.

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:29

Hej igen,

Gå ind på http://www.templatemonster.com/ find et template du kan lide. Køb det inklusiv installation. Alternativt kan du købe et template med en prestashop installation og så vil jeg gerne sætte det op for dig. Jeg har selv sat vores egen shop op www.youshoe.dk det er standard theme, men har et firma til at lave helt nyt design til mig. Grunden til jeg ikke selv gør dette er, at jeg skal have flyttet databasen over i det nye theme og have lavet en hel del programmering jeg ikke selv kan.

Prestashop er meget nemt og enkelt syntes jeg og med SUPER mange gode funktioner.

Med venlig hilsen

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 21:56

Hvad vil det koste at få sat et template ala det op?

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Fra  Lethers Skrevet kl. 22:02

Har du server host? Ellers kan jeg anbefale meebox.dk Danske drenge og du kan få et webhotel til 10,- om måneden. Men det er en god ide at finde et template du kan lide og gerne vil arbejde med fra starten! 

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rune Svenninggaard:
Har du server host? Ellers kan jeg anbefale meebox.dk Danske drenge og du kan få et webhotel til 10,- om måneden. Men det er en god ide at finde et template du kan lide og gerne vil arbejde med fra starten! 

Meebox's billige webhoteller er ikke egnet til PrestaShop. Ja, det kan køre, men det performer bestemt ikke særlig godt (længere), men det gør deres pro-hoteller. Hvis det skal være billigt-billigt, så kig på UnoEuro.

Får sikkert hug nu, men det er altså utopi at tro, at man kan starte en webshop op for noget lig 0 kr. Det koster altså noget at etablere sig - specielt hvis man bevæger sig ind på et helt nyt område. Og jeg bliver så træt, når jeg ser, at alle folk skriver "installer PrestaShop" for det kan gud og hver mand finde ud af.

Nej, det kan gud og hver mand ikke! Alle har forskellige forudsætninger, og oftest er dem med forestillinger om, at det ikke koster noget at lave en webshop lig med dem, der har de dårligste forudsætninger for at forstå, hvad der kræves for at få en webshop til at køre. Det er jo ikke blot en one-click-install og så er man i luften - langt fra.

Men dem der brænder for det og er villige til at bruge x-antal timer på at sætte sig ind i tingene selv - ja de kan, eller kan lære det.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Fra  Lethers Skrevet kl. 00:20

Det er faktisk bare 1-click install og igang. De store udfordringer kommer når design skal være personligt og du gerne vil have kunder ->SEO. Man kan sælge ting efter 1dag, det gjorde Youshoe. Men jeg har interessen og lysten. Meebox, billigt er fint de første måneder, vi er først skiftet til pro nu efter 1år. Men smid 10.000-20.000 efter en god pakke med SEO oven i. Brug din energi og tid på det du er god til. Ellers smid mig en privat besked, med forudsætninger, plan og ønsker så hjælper jeg dig gerne med det jeg kan.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Svenninggaard:
Det er faktisk bare 1-click install og igang.

Så da du havde lavet en 1-click-install var moms, fragt, betalingsmoduler, placeringer af moduler (evt. købt theme installeret), cms-sider med handelsbetingelser, Om os sider osv. osv. bare i orden?? Og du vidste som bruger, hvad du havde af muligheder mht. moduler og opsætning? I så fald vil jeg da gerne vide, hvilken 1-click-installer du bruger:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Fra  Lethers Skrevet kl. 01:04

CMS siderne er jo oprettet de skal blot udfyldes. Derudover kan moduler jo nemt installeres hen ad vejen. Som jeg skriver, man skal lægge sin tid der hvor det betaler sig bedst. Har han ikke travlt kan han jo hygge sig med det i en måned eller to. Det værste han kan gøre er at have udgifter uden indtægter :) Jeg har klaret opstarten uden gæld fordi jeg har arbejde ved siden af. Men hjælper ham gerne hvis han har indstillingen til det.

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 16:48

Nogen der kender en god side, hvor jeg kan opsætte en shop i joomla? Gerne med en gratis prøveperiode.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)