Hej Aminoer Jeg har været igang med mit firma nu i en del måneder. Jeg fik registreret virksomheden og ordnet alt det papir arbejde. Så da jeg kom til branche koden, havde jeg problemer. Jeg kunne ikke finde en branchekode som beskriver det jeg laver. Jeg ringede til Virk.Dk og spurgte dem til råds. Jeg forklarede dem i grov træk hvad det er vi laver. De svar så, at der findes ingen branchekode til det vi endelig laver. De måtte vende tilbage for at se hvad der kunne gøres. De vender tilbage med en branchekode som er tæt på men alligevel langt fra. Hvis jeg skulle have en branchekode som passer til det vi laver skal det oprettes i EU Parlamentet. Det skal ansøges om og det vil tage lang tid med hensyn til deres procedure osv. Det er lidt forstyrrende fordi at de oplyse at man kan få problemer ved ikke at have en korrekt branchekode STEMPLET på sig. Så nu skal den videre i systemet. På den anden side syntes jeg også at det er fedt at der ikke findes noget til det man kan. Vi er en Internationale Trade Agency som er fleksible. Der findes andre i udlandet men de beskæftiger sig kun med en ting, produkt, service – What ever. Man skal differentiere sig fra de andre. ("Are you a follower or are you a leader?") |
Altid godt at være/Lave noget unikt
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)