Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - www.billige-kaffekapsler.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Billige-kaffekapsler Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino brugere

Nu har vi eksisteret i 1 år og vi ønsker hele tiden, at udvikle vores webshop.

Det ville være fantastisk med noget konstruktiv feedback på følgende punkter.

Brugervenlighed, SEO, betaling /check out, opbygning og hvad I ellers kan sige om oplevelsen af, at være på siden og skulle foretage et køb.

www.billige-kaffekapsler.dk

Med venlig hilsen

Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 14:53

Få 301ed http://www.billigekaffekapsler.dk/ til din side.

Udnyt dine Titler smartere. Ligenu har samtlige af dine Titler "Billige Kaffekapsler" i sig og det fylder 50% i alle dine titler.

Derudover ville jeg måske ikke placerer "Fleksibel levering, Online Chat" osv ved Footeren, da der alligevel ikke er nogle der ser det. Så hellere få det op ved Headeren.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:05

Jeg bliver kort sagt forvirret, når jeg ser på den side. Det virker lidt som om, det handler om at få så mange farver på som muligt - og det gør det temmelig kaotisk. Jeg ved godt der altid snakkes om CTA, men det kan også overdrives - og overdrivelse fremme ikke nødvendigvis altid forståelsen.

Logoet eller mangel på samme, det burde i gøre noget ved. Et godt logo giver virksomheden ekstra værdi i form af genkendelse.

Baggrunden på siden forstår jeg heller ikke helt - det virker som om den er sat på, for det kunne man nu lige gøre - det er endnu et grafisk element, der giver næsten kaotiske tendenser.

Typografisk efterlader det også et indtryk af, at der ikke helt er styr på det område.

En sidste ting, som er mere produktrelateret og som jeg, der er lidt af en kaffenørd ikke helt forstår: Kopi Luwak og Blue Montain under "Gourmet Kaffe" det er jo helt efter bogen, men en eller anden Columbia? Naaaaaah :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:45

Som designer skærer det mig i hjertet at se at i har benyttet fonten "Copperplate" til logo. Dels synes jeg ikke den passer til "kaffe" og så er det derudover en af de est benyttede font-typer til logoer i verden.. Den bruges på alt fra vin, til makrel i tomat m.m. - Find noget der passer bedre til jeres marked og få aller helst udviklet et "ordentlig" logo af en prof.

Siden er generelt også lidt rodet i sin opsætning, og toppen der indeholder logoet troede jeg ved første øjekast var en bannerreklame. - Hvis jeg skulle redesigne siden ville jeg tilføje en masse whitespace, og nogle mere klare linjer i designet så det hele ikke flyver rundt i hinanden.

Da jeg først begyndte at trykke mig rundt i hoved-menuen slog det mig hurtigt.. "Jamen hvor pokker er jeres kaffe?" - Det viser sig så at den er listet i den sekundære menu i venstre side, som i øvrigt ikke ligner en menu. Så ja, jeg ville nok skabe mere fokus på listen af jeres produkter og så gøre top-menuen mindre dominerende.

Som Poul Madsen nævner i sin kritik er det også lidt mærkeligt med den lange tekst i bunden af siden, men jeg vil næsten gætte på at i har den der af SEO mæssige årsager, og rådet om at flytte den til sin egen fane kan faktisk have negativ indvirkning på forsidens google placering. I stedet for at flytte den kunne man nøjes med at have overskriften synlig, med mulighed for at brugeren kan "folde" resten af teksten ud.

Det var hvad der umiddelbart faldt mig ind efter et kort kig :)

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 16:01

Hej Søren,

Jeg syntes som Thomas også du skal have lavet et nyt logo!

Og så undrer det mig at på mobilversionen og desktopversionen har et forskelligt logo.

Jeg vil ikke blande mig i resten af shoppen da det meste er blevet nævnt :)

Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg købte på et tidspunkt 3 x Nespresso C101 til en konkurrence. Jeg fik dem aldrig brugt og de skal nu sælges. Hvis du er interesseret er de dine for 250 kr pr stk.

Fede malerier en blog om malerier

Fra Odense M
Tilmeldt 10. Jul 13
Fra  Billige-kaffekapsler Skrevet kl. 21:21

Hvis maskinerne virker som de skal vil jeg gerne købe dem alle 3 for 250 kr.

Ring til mig i morgen på 51 34 20 55, så vi lige kan aftale nærmere

Med venlig hilsen

Søren Lang

Fra Odense M
Tilmeldt 10. Jul 13
Fra  Billige-kaffekapsler Skrevet kl. 21:43

Hej Poul

Tak for din video, du har mange gode punkter og jeg tager dem alle med til vores mand der laver vores side og ser om de fleste ikke kan blive rettet. Noget kan være en smagssag, men synes faktisk du er ret konkret med dine syspunkter og kan godt følge dig i mange af dem.

især call to action, produktbillederne og så dem store SEO tekst. Skal bare have undersøgt, om den skader vores søgeoprimering, hvis vi flytter teksten til en anden side/underside

Med venlig hilsen

Søren

Fra Odense M
Tilmeldt 10. Jul 13
Fra  Billige-kaffekapsler Skrevet kl. 21:49

Hej Thomas

Det med vores "kaffe menu" er faktisk under ændring, da vi skal have flerevarianter på, så vi laver en opdeling, således vi både har gourmet kaffe og "kaffe" f.eks. hverdags kaffe.

med venlig hilsen

Søren lang

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)