Som designer skærer det mig i hjertet at se at i har benyttet fonten "Copperplate" til logo. Dels synes jeg ikke den passer til "kaffe" og så er det derudover en af de est benyttede font-typer til logoer i verden.. Den bruges på alt fra vin, til makrel i tomat m.m. - Find noget der passer bedre til jeres marked og få aller helst udviklet et "ordentlig" logo af en prof.
Siden er generelt også lidt rodet i sin opsætning, og toppen der indeholder logoet troede jeg ved første øjekast var en bannerreklame. - Hvis jeg skulle redesigne siden ville jeg tilføje en masse whitespace, og nogle mere klare linjer i designet så det hele ikke flyver rundt i hinanden.
Da jeg først begyndte at trykke mig rundt i hoved-menuen slog det mig hurtigt.. "Jamen hvor pokker er jeres kaffe?" - Det viser sig så at den er listet i den sekundære menu i venstre side, som i øvrigt ikke ligner en menu. Så ja, jeg ville nok skabe mere fokus på listen af jeres produkter og så gøre top-menuen mindre dominerende.
Som Poul Madsen nævner i sin kritik er det også lidt mærkeligt med den lange tekst i bunden af siden, men jeg vil næsten gætte på at i har den der af SEO mæssige årsager, og rådet om at flytte den til sin egen fane kan faktisk have negativ indvirkning på forsidens google placering. I stedet for at flytte den kunne man nøjes med at have overskriften synlig, med mulighed for at brugeren kan "folde" resten af teksten ud.
Det var hvad der umiddelbart faldt mig ind efter et kort kig :)