Hejsa. Jeg har et spørgsmål, som jeg vil forsøge at forenkle, der omhandler hvilken løn jeg har ret til som koordinator/tovholder i mit eget projekt. Sagen er den, at jeg opstarter en graffiti/murkunst workshop op, i samarbejde med et stort kultur/ungdomshus. De skal selvfølgelig have deres procentdel for at lægge bygning til, stå for al markedesføring, samt anskaffelse af materialer. Underviseren får sin løn, og det resterende beløb skal jeg jo så egentlig have. Måden, hvorpå jeg får en udbetaling fra workshoppen, vil istedet fungere som at den kommune der ejer kulturhuset, udbetaler et honorar til mig istedet. Her er jeg så i tvivl om, hvad jeg minimum skal have som koordinator ? Jeg tænker også, at det virker lidt underligt jeg skal ansættes i mit eget projekt, men det kan ikke være anderledes, da kursisterne skal indbetale til deres deltagelse til den komune som har kulturhuset. Strukturen til workshop er således: Tovholder,(som er mig), skaffer kursister, som betaler et beløb for at være med til workshoppen. Beløbet bliver indbetalt til Kommunen. Alle workshops skal godkendes af kommunen inden de sættes i værk, og der sendes forud for godkendelse et budget til kommunen. workshoppen vil i opstarten køre fast, hver anden weekend. Håber nogle kan hjælpe mig med mit spørgsmål om, hvad jeg er berettiget til i løn her, når det nu også er mit koncept vi bruger. De bedste hilsner Pernille |
Hvorfor ikke spørge kommunen? Den ansvarlige afdeling har satserne.