Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du webshop of vil sparre med andre der også har en?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminor og især jer der har webshop

Jeg har oprettet gruppen "For folk der har Webshop" da vi ikke må netværke og lave for meget larm her i debatterne. Formålet med gruppen er at os der driver webshop/webshops kan netværke lidt med hinanden derinde, dele viden, sparre, være sociale (for dem der har lyst til den slags) osv.

Nogle opgaver kan virke enormt besværlige første gang, og skulle man gøre det om igen ville det være let som ingenting. Derfor er det ideelt at kende andre der har webshop som allerede har været igennem den mølle og kan guide lidt. Det betyder ikke at det kun er de meget erfarne der kan hjælpe dem med mindre erfaring, da der er mange forskellige opgaver/udfordringer som dem der har været i branchen lidt længere måske har udskudt.

Desuden kan vi give hinanden feedback på de ting vi laver, og komme hinanden lidt mere ved for dem der vil det.

Der er mange fordele, men runder af her. Er du frisk og har webshop så ansøg til gruppen (det er den med et billede). i skrivende stund skal du op til højre under "flere" og klikke på "grupper".

Mvh

Christian Riel

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 12:29

Der må være flere herinde der driver webshop og som har gavn af at dele/sparre med andre?

Vil folk ikke have gavn af guldkorn, samt bidrage med deres egne? :)

God dag til jer alle.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:33
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 12:36

Okay det var jeg ikke klar over. Tak for heads up.

Man er nok nødt til at gå ind under grupper og ansøger til gruppen "for folk der har webshop" i stedet.

Det er en lukket gruppe. Jeg goderkender folk der har webshop. Ikke med henblik på at holde folk ude, men bare for at sørge for materialet har relevans for folk med en webshop og som er over de mest generelle ting som registrering af cvr nummer osv. osv.

Så kort sagt så ansøg venligst under grupper så skal jeg være der :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:45

Synes det er o.k. med optagelse, gyldig CVR. nr. m.m.

Men begrænse det til webshop ejer er nok "stramt".

Hjemmeside ejer og shop ejer har de samme udfordringer med hensyn til SEO, Adwords m.m. nemlig on-line synlighed.

Men held og lykke med projektet.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:48

Hvorfor må folk der driver webshop ikke netværke på Amino? Eller hvorfra har du gået den idé?

Jeg synes da at der er mange fornuftige indlæg om webshops herinde.

Man skal bare ikke bruge Amino som salgskanal, men som det Amino er. Et iværksætter netværk.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:54

Jens Andersen:
Hvorfor må folk der driver webshop ikke netværke på Amino? Eller hvorfra har du gået den idé?

Det må man også gerne, men trådstarter har taget initiativ til at oprette en lukket gruppe til dette formål også- på den måde kan man måske nemmere bygge nogle stærke sparringspartnere op i sit netværk

Jeg driver ikke selv webshop det kommer måske en dag, men godt initiativ du har lavet, jeg håber at du kan skabe en god gruppe Yes

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 12:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For min skyld skal man da endelig bruge Amino - også når man har webshop.

Har slet ikke haft en ide om Amino ikke skal bruges for folk der har webshop.

Ser bare fordele i en lidt mindre gruppe hvor man kender hinanden lidt bedre, og derfor gider gøre en endnu større indsats for at komme med konstruktiv feedback og forslag.

Hvis man sidder en række mennesker der har været igennem de forskellige emner med webshops, så er der for eksempel stor sandsynlighed for jeg kan få en lidt mere hands-on gennemgang af hvordan jeg sætter nyhedsbreve op, hvis jeg har sat Adwords konto op for dem, og hjulpet dem med at tracke konverteringer.

Man kender måske endda hinanden så godt at man kan sende relevant materiale til dem når man støder på det, fordi man ved hvilke udfordringer de sidder og kæmper med i øjeblikket.

Det er altså ikke for at droppe Amino, men for at kunne give den endnu mere gas og netværke lidt derinde.

Håber det giver mening :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:57

Min kommentar var nu mest til din kommentar om at webshop ejere ikke må lave for meget larm i trådene?

Har du fået besked på at holde lav profil, eller?

Det er mere fordi jeg snart lancerer en shop selv og ikke vidste det kunne være er problem med webshop tråde??

Ellers godt initiativ, ingen tvivl om det. Netværk, netværk og netværk :-)

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)